Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Heldragt til hest
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 12:01

Hej håber at med alle de gode hestevenner herinde at der er nogen der kan hjælpe mig.

Vi har fået en fantastisk dejlig stor hvid bred kat. 1 pony i stalden. Den er bare helt ekceptionel dygtig til at få kørt @!#$ alle mulige steder hen. På trods af den er vasket poleret pakket ind i tætsiddende dækken, bokset muget og rengjort, så når man står op tidligt næste morgen for at køre til stævne, så har den simpelhen formået at køre @!#$ op under dækkenet, så den er smurt ind på bagben og ballerne, så vi kan starte forfra igen.

Så det jeg søger er en form for heldragt, smudsafvisende, der dækker fra koderne op over hele kroppen, til og med ørene. Er der nogen der ved om det findes, og hvor man evt kan købe det ?

Helle

Kat 3 spring pony sælges, placering ved Baltic, og B-stævner, deltaget ved finalen ved DM 2011.

Sælges KUN til rette familie.

0
0
Svar på denne tråd

Nej, men undskyld...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 12:20

... jeg fik lige det SJOVESTE indre billede af en pony, der står pakket ind i en hvid malerdragt

Venlig hilsen Camilla

Køn og charmerende oldenborgvallak på 7 år sælges.

162cm. i stang, kompakt "sportsmodel"

God overgangshest for den rutinerede juniorrytter!

0
0
Svar på denne tråd

dit indre billede
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 12:30

Nu skal du bare se her måske ikke hvid, men det kunne være noget i denne stil, jeg vil bare gerne have dækket benene, også lukket så det ikke kan køre op under dækkenet.

Kat 3 spring pony sælges, placering ved Baltic, og B-stævner, deltaget ved finalen ved DM 2011.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 12:31

Den må da have sådan en:

westernoutfitter.dk/ group.asp?group=274

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 12:32

der kom du mig lige i forkøbet.....

0
0
Svar på denne tråd

stå tidligerer op
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 12:47

Jeg kan godt se dit problem, men jeg tror altså nok jeg ville synes det er synd hvis en hest skal stå pakket fuldstændig ind i en heldragt med ben og det hele, for at du kan spare lidt tid om morgene.

stå op med hønsens og lad hesten være hest

jette

Horsemanship ridelejr i vinterferien

Opstaldning på midtsjælland

www.staldmoellegaarden.dk

Center for alternativ behandling

Naturopati til dyr

0
0
Svar på denne tråd

jeg står
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 15:53

allerede op med hønsene, og det er ikke fordi den skal have den på hver dag - men bare om natten op til stævnedag. Det tror jeg ikke den tager skade af, og jeg møder ikke op med en hvid pony der ikke er hvid.

Og det ville også være synd at skulle hive ponyen op midt om natten for at vaske den så den kan nå at blive tør inden man skal køre hjemmefra måske allerede kl. 7.00.

Derfor mener jeg at sådan en heldragt ville være en god løsning.

Helle

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 17:34

Hvorfor søren skulle det være synd, at give den en dragt på??

Så er det vel lige så synd at give hesten dækken på.

Det bliver bruget meget inde for araberverden, men om du kan få den med ben ved jeg ikke. Det er muligt du kan finde den i usa, hvor de pakker dem lidt mere ind.

Men ellers prøv at se mustang.dk hun har en del af disse dragter, så måske hun kan hjælpe.

Mvh Jane

50% på famillieoplevelser, wellness, mad? se mere på www.MyDeal.dk

0
0
Svar på denne tråd

lidt mere dækning
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 17:53

www.fasttackdirect.co.uk/product-1- 10-9337/ Shires_Stretch_Full_Body_Rug.html en med mave klap

har i overvejet en større boks?

Bred springsadel sælges 17"

~

Commit random acts of kindness and senseless acts of beauty

0
0
Svar på denne tråd

111111111
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 18:01

Tja hvis du er lidt ferm med et par strikkepinde kan jeg ikke se problemet ;) Tænker lidt i multistribet måske ;)

0
0
Svar på denne tråd

med sådan en
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 18:09

med sådan en dragt som vist, evt en snoggyhood, de er også fine <3 og så 4xstaldbandager, så kan du næsten pakke den helt ind frå top til tå, held og lykke :)

Dressurrytteren - der mener at fornuften altid må komme først!

0
0
Svar på denne tråd

til Ane
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 18:21

Større boks - det er en kat. 1 pony i en 4 x 4 meter boks - skulle mene det er stort nok.

Tak for alle jeres gode råd og ideer, haha den med de stribede benvarmere - det kunne være morsomt.

Helle

0
0
Svar på denne tråd

boks..
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 18:34

ja hvad ved jeg ;-)

bare et forslag.. ellers må i aftenmuge - sent

Bred springsadel sælges 17"

~

Commit random acts of kindness and senseless acts of beauty

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider