Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Falck Care?
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 19:32

Vi blev stoppet af en Falck mand i Bilka i dag, de luskede bæster

Anyways, vi blev lokket til et Falck Care abb. til 87kr pr mdr - vi kan selvfølgelig nå at fortryde men det lød jo umiddelbart godt.

Men det vi var mest intr. i var deres healthcare muligheder, - jeg døjer med noget migræne og kunne godt tænke mig at afprøve deres fys eller massage, for at få låst op for nakken.

Det jeg godt vil vide er, om nogen herinde har det abb. eller har haft, og hvad synes I om det? Er det godt eller skidt?

- Er det ordentlige behandlere man kommer til, hvordan med ventetid for behandling etc.?

Vi fik af vide man kunne få op til 12 behandlinger om året, og jeg synes det lyder billigt nok hvis man tænker på hvad en behandling normalt koster - eller bliver vi taget ved næsen? :-D

Vi har Falck i forvejen til bilen, og har ellers været fint tilfredse med dem der - har fået benyttet os af dem et par gange 8-)

- Prøvede endda at stå med et smadret bil på motorvejen, og så er der en Falckmand som stopper, for at checke at vi alle var ok og om hjælpen var på vej, og han anede ikke at vi jo havde ringet efter en af hans kolleager, så det synes jeg klart var et + i deres bog.

Oveni deres Care abb. bestilte vi deres kæledyrsabb. - selvom vi har bil, så kan den ene af os jo være væk med bilen når der sker noget.

- Men igen, nogen der har eller har haft det abb. og fungerer det som det skal? Er de hurtige til at rykke ud når man har brug for det?

Puha, alle de forskellige abb. man kan få til alt muligt underligt i dag 8-) :-D Bilen, hunden, hesten, os selv... Så skal der forsikringer til også!

Nå, men - er det godt eller skidt, Falcks care abb.?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2011 20:52

Jeg kender ikke det der care abb.

Men min mor har kæledyrs abb. Hun har brugt det en gang - (på trods af at hun havde bilen hjemme). Hunden havde skåret sin pote, og blødte ret voldsomt. Hun ville ikke både kunne køre bilen og holde hunden i nogen lunde ro, og bilen ville have været ødelagt af blodet. (hun måtte skifte gulvtæppet i stuen pga blodet)

Jeg ved at hun er lykkelig for at hun havde det abb. også fordi hun var lidt i chock, så bare det at der kom "hjælp" gjorde at hun fik, lidt mere ro på.

Hilsen Nina

Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider