Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Det nye Dangro lucerne med linamix?
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 21:24

Jeg så en annonce i HEST om dangro lucerne med linamix. Men kan ikke finde det på dangros hjemmeside.

Nogle, der har brugt det, eller er det for nyt endnu?? :) Er der også melasse i?

0
0
Svar på denne tråd

Mit valg
Forfatter: 
Dato:  02-11-2011 07:49

Ja ved godt at det ikke helt er et ordentligt svar , da jeg ikke selv har prøvet det nye produkt.

Men JEG tror, at jeg ville bruge den lucerne light ( med olie i stedet for melasse ). Og så have en sæk linamix med siden af og tilsætte .

Så bestemmer du jo også helt selv, hvordan forholdet skal være.

Stald Graven

Opstaldning tilbydes i Lund ved Horsens . Se :www.hestegalleri.dk/ mar_vis.aspx?MarID=634002

0
0
Svar på denne tråd

hejsa,,,
Forfatter: 
Dato:  02-11-2011 12:51

Hejsa,

ja, det ville være fint, men det er kun en håndfuld i foderet, jeg skal bruge, og så tror jeg, det bliver for gammelt. Jeg har med vilje ikke købt en sæk linamix, fordi jeg skal bruge så lidt. :) Men vil gerne give lidt omega 3 - selvom det nok er åndssvagt. Men det skulle være så sundt. :)

0
0
Svar på denne tråd

OLIE.....
Forfatter: 
Dato:  02-11-2011 13:17

Hvis du gerne vil give omega 3 på en nem måde uden alt for mange kalorier, kan omega 3-6-9 olie fra equidan anbefales. Hestene skal kun have 15-30 ml om dagen.

Mvh

Mette

ledig boks på lille-hovgaard.dk i Kolding

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider