Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Mental Træning-Rasmus Bagger-Power
Forfatter: 
Dato:  27-10-2011 20:39

Jeg overvejer at investere i Rasmus Baggers bog og DVD "Powerriders", denne her:

horseconsult.com/shop/ showproduct.asp?ProdID=570

Er der nogen der har erfaring med dette materiale?

Hvis ja, vil jeg gerne høre mere om:

1. Dit generelle indtryk, er den pengene værd osv.

2. Hvilke "redskaber" DVD-en har givet dig

3. Hvor stort er dit udbytte, f.eks. hvilke rutiner har du ændret?

4. Føler du dig stærkere mentalt, og har du fået styrke til nemmere at udvikle dig og opnå dine mål?

På forhånd tak for din tid :-)

0
0
Svar på denne tråd

klart pengene værd!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2011 21:57

Pengene er helt klart godt givet ud for denne DVD. Han kommer med rigtig mange gode redskaber, både til stævnesituationen og træning.

Meget hvordan du gør det underbevidste til bevidst - altså din tankegang under stævne osv.

og forskellige metoder som fx lille ''huskekort'', musik på vej til stævne osv. som man kan gøre til stævne

Men man ser DVD kommer der løbende nogle øvelser man skal lave + en arbejdsbog man skal udfylde.

Vi købte den, da jeg i et halvt år har været gennem en rigtig skidt periode til stævne, og derfor har været helt nede og ude af den mentalt. Men den her DVD har givet mig en masse redskaber at arbejde med, og alle jeg kende som har set den har virkelig også fået noget ud af den.

Jeg vil helt sikert anbefale den til alle, forældre, stævne- og hygge rytter osv..

0
0
Svar på denne tråd

Hej Mette
Forfatter: 
Dato:  28-10-2011 08:53

Tak, fordi du deler din erfaring. Det lyder jo rigtig godt!

Jeg har selv været igennem et coach-forløb (life-to-life tror jeg nok det hed) i forbindelse med mit arbejde, og det var virkelig godt. Derfor kunne det være interessant at "blive coachet" på sportssiden også :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-11-2011 17:01

Helt klart en god ting at bruge sine penge på!

Jeg har været på 3*workshops med rasmus, og han er bare helt fantastisk..

Han stiller virkelig nogle spørgsmål, så man får øjnene op for hvordan man bliver bedre og mere sikker som rytter, og ellers bare generelt faktisk..

gav mig rigtig meget, og bruger stadig redskaberne.. Var på workshop i starten af året.

>> Isabella & Mr. Malle <<

0
0
Svar på denne tråd

Hej Isabella
Forfatter: 
Dato:  03-11-2011 12:43
Tak for din tilbagemelding!
Beslutningen er taget, jeg køber den DVD/bog.

jeg har fået den anbefalet af flere ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider