Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kiropraktor østjylland og pris
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 14:41

I sommeres havde jeg kiropraktor til min hest fordi hun var blevet skæv i ryggen og bagparten. Hun fik kiropraktorbehandlinger 3 gange, og ved den sidste behandling fik jeg afvide at hun var OK igen, og fik grønt lys for at starte genoptræningen.

Jeg startede stille og roligt op med at skridte hende i longen 10 min. På banen og øgede det gradvist og var begyndt at ride normalt igen i 30-40 min. Om dagen i alle tre gangarter.

En månede efter lagde jeg galoppen på hylden da hun bare tonsede af sted og jeg ikke følte mig tryg ved det.

Jeg klippede hende sidste onsdag. Og torsdag var hun helt ustyrlig. Hun tonser afsted og det føles næsten som om hun løber for livet eller ubehag.

Hun er panisk for at blive klippet, og stod og spændte rigtig meget op. Kan hun har rykket noget skævt igen?

Men i tirsdags havde jeg min underviser til at ride hende. Hun kunne slet ikke komme igennem til hende og igen føltes det som om at hesten prøvede at løbe væk fra ubehag.

Min underviser trykkede hende på ryggen og hæv hende i halen for at se om hun gav efter. Det gjorde hun slet ikke.

Så nu vil jeg ikke ride før jeg har haft en kiropraktor til at se på hende.

I sommers havde jeg en fra Tvingstrup Dyreklinik ude til hende. Men jeg har efterfølgende fået afvide at ham der var ude ikke var uddannet kiropraktor. Så dem er jeg ikke interesseret i at bruge igen.

Så jeg søger en kiropraktor i nærheden af Skanderborg, Voerladegård eller Horsens.

Da jeg er på kontanthjælp er der også lidt økonomi i det. Så er der nogle der kan anbefale en kiropraktor og en ca. Pris ville det være dejligt.

(suk hvor er det ikke altid sjovt at have hest )

Sussie Lund

Ejer af den ultra lækre Zarina !

0
0
Svar på denne tråd

Tre jeg kan anbefale
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 15:26

er Rigitze Rissing, Rikke Andersen, og Anders Kragh..

Regitze mener jeg bor i dt område, Anders kommer fra Viborg af, og Rikke kommer måske i dit område.. Alle 3 mener jeg prisen er 750-1500 kr +- kørsel, og hvor mange kan evt er på samme sted.. Men google dem, og tag en snak med dem. De er alle 3 nogle meget søde mennesker

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

Kan også
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 16:30

anbefale Anders Kragh, har kun oplevet bedring og virkelig god gennemgang af de heste jeg kender til.

Held og lykke

Mvh Sarah

Træning og undervisning:

HMS, arbejde fra jorden, samlet ridning for løs tøjle og trailerlæsning

Palomino hoppe på 4 år sælges,mf.

Bedækning v ox pony tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 17:38

Marianne fra www.equimove.dk holder til nær skanderborg.

Hun er uddannet dyrlæge med speciale i bevægapparatet og er også kiropraktor. Hun tager omkring 1000 kr - den første behandling er lidt dyrere og de øvrige billigere fordi hesten tjekkes igennem, mønstres, vises i longe, lavet bøjeprøve osv.

Men da hun er dyrlæge får man virkelig hesten tjekket og man kan få regningen refunderet af sygesikringen hvs man har sådan en :)

0
0
Svar på denne tråd

Kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 19:36

Jeg kan kun anbefale Eva Løber, og der er vist nogen stykker ude i stalden, som skal have hende ud, og så er kørsel jo billigere, jo flere man er sammen.. Snak med Elise med Puff..

Hun har en hjemmeside, så tag og søg på hende, og se hendes side..

Har du sygesikring, så dækker de fleste ved brug af Eva, da hun også er uddannet dyrlæge..

Venlig hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

Kiroprakter Østjylland
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 19:42

Jeg kan også klart anbefale Marianne Dahl-Jensen , Equimove . Hun er virkelig dygtig.

0
0
Svar på denne tråd

Marianne fra www.equimove.dk
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 21:25

Helt klart...

Tag ikke alt hvad øjet ser som givet.

0
0
Svar på denne tråd

Lene....
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 08:45

Jeg vil anbefale Lene fra Backinbalance!

hun er dog ikke uddannet kirppraktor men heste fysioterapeut og kan/har følgende uddannelser:

Osteopati
Klassisk massage
Akupressur
Kraniosakralterapi
Dorn-terapi
Ledmobilisation
Biomechanisk muskelstimulation
Triggerpunktmassage
Magnetfeltterapi
Passive og aktive bevægelsesøvelser
Dualaktivering
Transkutan elektrisk nervestimulation
Terapeutisk ultralyd
Laserterapi
Lymfdrænage
Warm up/ cool down
Proprioceptiv træning

Pris for behandling: 625 kr den første gang, efterfølgende behandlinger omkring 500 kr

Med andre ord.. hun kan en hel del :) har brugt hende til min fuldblod med succes. Er der noget hun er i tvivl om, hvor vi taler alvorlige skader, henviser hun til en dyrlæge HVIS hun ikke er sikker på hvad diagnosen er - så hun behandler ikke bare i blinde.

Hun er meget flink og rigtig blid ved hesten, en behagelig person.

Man kan skrive til hende på hendes facebookside:

www.facebook.com/ OSTEOPATI.Hesteosteopa...opraktik#!/ OSTEOPATI.Hesteosteopa...ik?sk=wall

Eller via hjemmeside:

http://back-in-balance.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Eva Løber
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 12:20

Varme anbefalinger til Eva Løber!!!!!
Priser står på hendes hjemmeside, hvis du googler hende. :)

Nina N. Christophersen
Gør livet til en fest, rid Spring hest :D

0
0
Svar på denne tråd

back....
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 14:08

Kiggede lige på back in balance. Nøj, det er billigt. Hende skal jeg prøve næste gang!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider