Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Varme ridesko/støvler
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 01:28

Jeg skal efter lang tids pause (grundet en grim fejloperation) begynde og ride igen. Det bliver på Islænder, så det glæder jeg mig rigtig meget til.

Det bliver udenfor året rundt, så jeg kommer til og mangle et par varme sko/støvler, som jeg kan ride i.

Er der nogen som kan anbefale et par, som man kan ride i. De skal helst ikke koste det vide ud af øjene. Jeg tænker på sådan omkring 1000 kr max.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Hilsen Mette der glæder sig rigtig meget til og komme op på hesten igen

0
0
Svar på denne tråd

MuckBoots
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 08:19

Jeg har et par Muck Boots ridestøvler, som er fantastisk varme hele vinteren - sidste vinter havde jeg dem på hele vinteren med kun et par tynde strømper i.

Skaftet er af neopren og de er vandtætte :-)

Her er et link, så du kan se hvordan de ser ud (indrømmet de er ikke kønne, men de er fantastiske at ride i om vinteren....)

www.muckbootcompany.com/women/farm- ranch-work/Pages/BritColt.aspx

Mener jeg gav omkring 1200 kr. for dem, men du kan sikkert finde dem billigere i UK.

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

Har kigget på dem
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 10:10

Sjovt dem har jeg faktisk kigget på. Var bare lidt usikre på om de nu også var så var som de påstod de var. Men det kunne du jo svare på

Fandt iøvrigt også ud af de havde havde varme chaps, jaja manden i huset er ved og gå ud af hans gode skind, med det er indtil videre er blevet indkøbt haha. Sådan kan det jo gå, han er heldigvis sød og forstående. Vi kan jo ikke have at jeg fryser.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 12:44

Lacrosse eller Sorel støvler. Jeg har aldrig frosset i dem!

Man skal dog være obs på at nogle af modellerne er med stor sål/bund, så de er for store og brede til at gå igennem stigbøjlerne.
Men fx. denne er super lækker, og de er til at holde varmen i:

www.pro-outdoor.dk/shop/sorel- winter-carnival- 267c1.html?gclid=CJyX1...zAoduxmARA

Jeg har også de her fra Hööks, men har af gode grunde ikke prøvet dem hvor det har været vinter og sne endnu

www.hooks.dk/ product.aspx?productid...Order=DESC

Jeg er ikke helt sikker på, hvor gode de er til at holde føderne varme til vinter, men lige nu er de i hvert fald for varme at have på.

*Winnie & Falcon*

Sensation Harmony sadel købes

se her

0
0
Svar på denne tråd

Troede de var for store
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 15:03

Min venide har faktisk nævnt Sorel men vi troede de var for store til at komme i stigbøjlen, men tak for lige at opklare det spørgsmål

For der er jo helt vildt mange og vælge imellem men men det er jo ikke til og vide hvilke der rent faktisk duer.

Glæder mig som et lille barn efterhånden til at begynde igen.

0
0
Svar på denne tråd

varme støvler
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 19:30

jeg kan varmt...(ha ha..) anbefale disse...

hesteshoppen.dk/ product.php?id_product=869
men de er kun tilbage i en 38

ellers disse, de kan også gå i en stigebøjle..

hesteshoppen.dk/ product.php?id_product=3630

Saxo Special

0
0
Svar på denne tråd

Det er dejligt med varme støvler
Forfatter: 
Dato:  12-10-2011 20:35

men jeg vil sige jeg har klaret mig igennem de sidste (lede) vintre ved at købe nogle supergode knælange strømper..

Hvis du går i en outdor forretning eller kigger i sportsbutikkerne når de får skiudstyret frem så er der en god chance..

Jeg lukkede godt nok øjnene og trykkede "godkend" da jeg gav 399 kr for strømper (som der ikke stod Wolford i forstås - så er det nemlig en anden sag ) men de har altså været det hele værd..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 11:51

Tak for alle jeres søde svar. Nu er det sørme allerede i morgen, hun havde lige en tid der. Så skal vi lige snakke om hvornår jeg skal have en fast tid om ugen til en start. Puha det bliver spændende.

Så nu fik jeg lige pludselig lidt travlt for har slet ikke en sko med hæl der kan gå ind i en stigebøjle men jeg klare mig jo nok den ene gang uden hæl.....håber jeg.

Er lidt vild med de Muck Boots men har læst mig til at de vist er lidt så i str. og jeg bruger en str 40 og den hedder selvfølgelig 39-40 nå men det finder jeg jo nok ud af

Endnu engang tak for hjælpen

0
0
Svar på denne tråd

Størrelse
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 13:54

Ja, du skal have et nummer større end du plejer i Muck Boots.

Jeg bruger også str. 40 normalt og har en str. 41 i disse støvler :-)

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

Størrelse
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 14:35

Ja tænkte det nok. Har ellers ringet rundt hele dagen, til de butikker der ligger nærmest, men igen af dem har nogen hjemme jeg kunne prøve. Så nu er der jo ikke andet for, end bare og bestille dem og så se om de passer Takker

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-10-2011 10:19

Seeland laver også nogle helt fantastiske ridestøvler/sko

Mål: Babyjagt i 2012 på Henry drengen :)

Lykkelig ejet af Bøf, Big og Henry, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd

Seeland
Forfatter: 
Dato:  16-10-2011 01:05

Jeanette Seeland har jeg faktisk aldrig hørt om før.

Min veninde og jeg tager en tur til Vejle hvor jeg kan prøve flere forskellige slags. Her i Esbjerg er udvalget ikke så stort

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider