Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kiropraktor/københavn - Hvem ?
Forfatter: 
Dato:  09-10-2011 08:50

Hey !

Jeg står og skal finde en Kiropraktor til min datters pony.

Han refusere lige så snart vi skal spring 90 eller derover - Timo er ellers en kanon springer og kan spring huse og vende på ingen ting.

Vi har haft en sadelmand ud fordi vi troede det var galt med sadlen - hvilket det også var.

Iflg. sadelmanden som også er uddannet hestemassør har Timo en gl. skade i ryggen som ligger mange år tilbage pga. en forkert sadel.

Det var tydeligt at se at lige så snart han tryggede på de 3 punkter som han havde fundet frem til blev Timo sur.

Så det skal jo fikses - Vi bor i Lyngby og vil gerne have den bedste Kiropraktor ud så vi kan få gjort Timo god igen.

Derud over hvis der er nogle der ligger inde med en god brugt Prestige Joy Jumper i sort str. 16" eller en viden om hvor man kan købe sådan en - så vil jeg også gerne have den info?

Kom med jeres råd :-)

Pia

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  09-10-2011 09:30

Rikke Andersen (www.ryet.dk) (y)

Men hvis hesten har en gl. skade i ryggen ville jeg også få en dyrlæge ud og se på det.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-10-2011 09:56

Hørsholm hesteklinik

Laugø gruppen

Helle Nielsen

Det er farligt at være ærlig, med mindre man også er dum.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider