Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

anbefal smed ved ishøj
Forfatter: 
Dato:  07-10-2011 10:09

Hej Alle

Jeg håber at i kan anbefale mig en smed da jeg har flyttet min nye hest til ishøj.

Ringede mandag i sidste uge til en smed jeg havde fået anbefalet og vi aftalte at han ville komme en af dagene i denne uge. jeg har siden haft fat i ham et par gange og han kunne ikke sige hvornår han kunne komme, andet end at det nok skulle blive i denne uge. Nu er det jo så fredag og han har endnu ikke ringet og sagt hvornår han kommer (de ringer ud omkring kl 9.30).

Da jeg jo skal have beskåret damen og også har et arbejde jeg skal passe kan jeg ikke vente i al evighed på at han måske får tid. Derfor vil jeg som sagt høre om I kan anbefale en smed som kører i ishøj.

-Det skal selvfølgelig være en registreret beslagsmed som har sit håndværk på plads.

-En smed man kan regne med ift. tidspunktet (selvfølgelig kan de blive forsinket med gider ikke vente forgæves)

-jeg kan godt lide at de også ser hesten i bevægelse, men hvor mange gør egentlig det?

Hoppen har en lidt mærkelig beskæring fra før jeg fik hende og det vil jeg jo gerne have rettet op på lige så stille. Så det skal også være en som kan finde ud af dette.

Og sidst men ikke mindst. Er der smede i dette område som man skal holde sig langt fra?

På forhånd tak for hjælpen.

MVH Kristina

Cand. Agro.

0
0
Svar på denne tråd

de kære smede
Forfatter: 
Dato:  07-10-2011 21:36

Hej Kristina,

Ja, du har fået en anbefaling herfra.

Vil give dig ret i, at mange smede ikke obligatorisk ser hesten i bevægelse, men der kan man altid vise den frem.

Håber du finder en løsning snart, så prinsessen kan få ordnet fusserne.

Det ikke nemt med de smede.

Med venlig hilsen
Trine
:-)

Med Gule hesten

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider