Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hestehospital, hvilket er godt??
Forfatter: 
Dato:  30-09-2011 23:52

God aften ænder.

Jeg har en pony som desværre lige har fået konstateret to knækkede kindtænder, hvilket giver foderlommer, og en VIRKELIG fæl duft ud af næse og mund

Havde Eva Løber ude (knalhamrende dygtig dame btw), fordi han begyndte at spytte tyggede høklumper ud. Vi fik hullerne skyllet godt og han har nu fået 2-3 uger for at se om der er bedring, da det er noget han formentlig har gået med flere år til trods for at der har været flere dyrlæger ind over....

Er der ikke bedring skal herren desværre have trukket de to knækkede tænder ud, derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre lidt om hvilke hesteklinikker/ hestehospitaler i vil anbefale i nærheden af Herning/ midtjylland??

Har 7-9-13, ALDRIG haft en hest på hestehospital før, så ved alsolut intet om hvilke der er gode/ mindre gode

Desuden er der nogen der har prøvet at få trukket kindtænder ud på en hest, og i så fald hvordan forløb indgrebet og tiden efter??

Jolly Jumper & Camino

Stjerneponyerne

Seje billige strømper på

www.thissocks.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nørelund
Forfatter: 
Dato:  04-10-2011 12:06

Hej.

Jeg kan varmt andbefale Nørelund hestehospital. De er super dygtige og der er altid rigtig god service. De ligger i Rodelund ca. 10 km udenfor Silkeborg. Dem har jeg brugt de sidste 7 år og har kun posivive erfaringer med dem :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-10-2011 12:49

Stemmer osse for nørlund

VH Anja

www.staldanto.dk

Hovedsponsor Balgårde Landhandel www.balgaarde-landhandel.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tænker
Forfatter: 
Dato:  04-10-2011 13:32

mere, hvem ville Eva anbefale?

De hestetandlæger jeg kender, som ikke selv opererer, de har som oftest et samarbejde med et hospital, og dem ville jeg tage.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Hestehospital
Forfatter: 
Dato:  04-10-2011 14:32

Hvis du er villig til at køre lidt længere, så kan jeg varmt anbefale Højgård på Fyn.

En af deres dyrlæger har lavet speciale i hovedtraumer hos heste, så hun må betegnes som ekspert på hoved-området, selv om det, din hest lider af, vel ikke direkte kan betegnes som et traume.

Højgård reddede vores ene hest, da han i april måned pludselig stod med et 15-20 cm. dybt hul ind i hovedet, helt ind til næsehulen.

I dag kan man kun se, at der mangler et stykke af knoglen, men ellers er han så god som ny!

Hele vejen igennem var vi - og ikke mindst hesten - i meget kyndige hænder, og vi blev grundigt orienteret om udviklingen, samt hvordan vi skulle behandle skaden, når hesten kom hjem igen.

til Højgård herfra.

Ellers vil jeg også sige Nørlund - Niels Guss Andersen skulle være ret god til tænder.

Hilsen

Annelise

http://www.123hjemmeside.dk/trav

Senest opdateret 24. april 2011!

0
0
Svar på denne tråd

Ikke Herning eller..
Forfatter: 
Dato:  04-10-2011 15:27

Nørlund i hvert fald..

Ansager eller Svendborg dyreklinik ville jeg foretrække..

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-10-2011 15:42

Vi har dårlige erfaringer med Ansager Hestehospital. vi har en hest der havde en flækket kindtand, den blev fejlopereret og oveni det kom den ud og stå i regnvejr og fik lungebetændelse. Det er aldrig gået i orden, der sidder stadig tandrester og hesten er blevet allergisk og headshaker af værste skuffe (nerve-ender). Dyrt, dyrt og ikke den bedste service. Så har ikke gode erfaringer.

Men har hørt godt om Hojbogaard.

Valget er selvfølgelig dit eget og husk visse forsikringer dækker ikke det med småt i kontrakten (læs tænder).

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider