Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

hesteforsikring
Forfatter: 
Dato:  28-09-2011 12:45

Hej!

Jeg vil høre om jeres erfaringer med hesteforsikringer.

Jeg har på nuværende tidspunkt vores lille pony forsikret hos Tryg til 15.000 kr med liv og uanvendelighed samt sygeforsikring, der dækker 75% og ingen selvrisiko. Det giver jeg ca 3600 kr om året for, hvilket jeg synes er mange penge.

Jeg har forsøgt at sammligne priser hos andre selskaber og jeg kan godt finde dem billigere, men umiddelbart ser det ud til, at alle andre forsikringer har en selvrisiko på ca. 1.000 kr på sygeforsikringsdelen.

Den anden problematik er jo den, hvis uheldet er ude og forsikringsselskabet skal betale. Den del har jeg lykkeligvis ikke været ude for endnu, men i den situation er det selvfølgelig vigtigt, at der ikke er bøvl med at få dem til det.

Kan I andre mon komme med anbefalinger eller gode råd?

På forhånd tak.

Mvh. Kristine

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  28-09-2011 13:12

Hvad er det præcist du vil have råd til?

Min er forsikret hos Tryg, det fungerer upåklageligt og jeg har haft god gavn af min forsikring hos dem.

Ja, de er dyrer - men der er hamereden god service, aldrig nogle bøvl med noget som helst udbetaling af penge på nogen områder. Der udover dækker de også flere sygdomme/ting end nogle andre forsikringer gør.

Så jeg synes bestemt ikke at 3.600 kr at dyrt ;)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Forsikring
Forfatter: 
Dato:  28-09-2011 13:37

Hvis du søger herinde på forsikring, så vil du finde rigtig mange tråde omkring dette emne.

Det jeg har kunnet se af trådene er, at der ofte er problemer med de billige forsikringsselskaber, når de skal udbetale penge.

Derimod har jeg personligt aldrig haft problemer med Tryg, og de har udbetalt uanvendelighed på 2 heste og et utal af dyrlægeregninger. Deres sygeforsikring er pt. den bedste du kan finde i DK.

Så jeg skifter ikke forsikringsselskab bare for at spare lidt præmie - jeg vil hellere have en god dækning og et selskab, som ikke laver vrøvl. Og min nye hest skal også forsikres i Tryg :-)

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider