Hejsa..
Har tidligere haft skrevet et indlæg, hvor jeg søgte en underviser i dette område. Fik også mange positive svar, takker 
Den gang havde jeg bare muligheden for og køre ud, men kan desværre ikke lade sig gøre lige pt alligevel..
Derfor søger jeg nu en som kan komme til mig.. Der er alle faciletetter hvor min hest står, så det er ikk noget med, at de skal stå og undervise på en mark eller ligende..
Søger en der kan undervise mig i dressur, så min hest og jeg kan komme lidt videre. Vi har redet selv i lang tid, og ku nu godt tænke mig og få lidt hjælp til og få os rettet op igen, og hjælp til og komme videre..
Så har i nogle navne på nogle der kører ud, så vil jeg være rigtig glad 
På forhånd tak for hjælpen 