Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  08-08-2005 09:28
Hej

Jeg skal have nye ridestøvler og har besluttet mig for at det skal være læder, men jeg kender intet til de forskellige mærker derfor kunne jeg godt tænke mig at høre nogle forskellige meninger om de forskellige mærker.
Specielt cavallo, darmer og equin.

KnuZz *Milla&Leardo*

Skipper min ponystjerne!!
0
0
Svar på denne tråd

Darmer
Forfatter: 
Dato:  08-08-2005 19:55
laves ikke mere. Sadelmageren blev gammel og gik på pension. Kvaliteten var ellers i top, købte et par støvler der i 1987 og solgte dem sidste år til en pige her på HN. De var meget velholdte og pæne at se på.

Cavallo er primasuperkvalitet, især weltmeister som jeg skal ud og købe nu.

Equin synes jeg er halvdårlig kvalitet.

Så er der Petrie støvlerne, de er også af superkvalitet. Hvis du skal have nogle pæne, billige hverdagsstøvler af god kvalitet så køb dem hos

Reitartikel

I en anden tråd anbefaler Tina Brink stedet og jeg har også købt støvler der til hverdagsbrug: 1125 kroner for et par. De koster ellers 1999 kroner her.

Så er der Derby støvlerne, jeg har hørt de er af ganske god kvalitet. Så de er nok værd at kigge på ??

God støvlejagt :-)

Beagle.
0
0
Svar på denne tråd

læderstøvler
Forfatter: 
Dato:  08-08-2005 21:48
Jeg har for mange indtryk af, at Cavallo ikke længere er den samme gode og holdbare kvalitet. Mine Cavallo egne er omkring 6 år gamle, men måske kun brugt i 2-3 år, min læg er blevet for bred til dem.

Men jeg vil ikke købe Cavallo igen, denne gang skal jeg have et par Petrie, dem har jeg fået anbefalet rigtig mange steder.

Mvh.Sara P* 8-)

Hvis du vil ride uden hjelm, så er det dit valg.

(i) Rigtige ryttere tænker på deres egen sikkerhed! (i)
0
0
Svar på denne tråd

Derby..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2005 09:37
Jeg har et par Derby støvler og de er rigtig gode. De er både dejlige at have på, men holder også rigtig godt.

- Trine

Købes: Hundehvalpen Silver, alle 4 film! Skriv en mail!

2 dejlige ponyer sælges, se mere på min hp.

Stald Rosenkilde
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider