Hejsa
Er der nogen af jer, der har erfaring med Stald Vonge og kender de metoder de rider efter. Jeg kan se de tilbyder tilridning, men jeg kender intet til hvordan de træner deres heste, eller tilridnings heste. her er lige et link til hjemmesiden.
www.staldvonge.dk/tilridning.htm
Så jeg vil rigtig gerne høre fra jer, der har nogle erfaringer.
Mange Hilsener
Lisbeth
Lev livet som du vil, ikke som andre forventer du skal leve det!!
Sorry forkert post nr. det er jo 7173 Vonge
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet