Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sadelmager John Larsen
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 17:10

Jeg synes ellers selv jeg er rimlig velinformeret om hvilke sadelmagerer der har deres gang her på Sjælland, men d.d har jeg hørt om en John Larsen, og dette navn har jeg ikke hørt om før i sadelmager sammenhæng.

Kender du en sadelmager på Sjælland ved dette navn?

Karina

0
0
Svar på denne tråd

kunne måske være
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 19:39

John som har bestyret rideudstyrsbutikken i ZooZity for en del år siden. Jeg ved ikke om han hedder Larsen. Men mødte ham for 2 mdr siden og mener at han sagde at han stopper sadler. Men hæng mig ikke op på det. Han bor i Haslev.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 21:51

John har haft rideudstyrsbutik i Næstved (Horse House) i mange mange år. Derefter var han, som Hanne skriver, i Zoo City.

Jeg har i årenes løb brugt ham masser af gange både til sadler og andet og synes, at han er både sød og dygtig!

Maria

Hvis din hest er død,- så stå af!

Elektriker fra Nakskov-området, som vil bytte arbejde med fx rendegraver, traktor eller bobcat-lignende ting alle med fører, søges.

0
0
Svar på denne tråd

Jeps det er
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 21:55

John, jeg arbejdede sammen med i Zoo zity i tidernes morgen.

Troede faktik ikke han arbejdede mere?!

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Horse house
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 21:58

Hej Maria

længe siden - jeg var forbi dig for 3 år siden og se din ridebane :-) hvis du kan huske det.

Faktisk var det Milo (hans far) som havde Horse House, John overtog da Milo og konen også kaldet "kragen" gik på pension. Fantastiske mennesker - jeg har været i erhverspraktik for mange år siden i butikken...og mine forældre har lagt mange penge i den butik da jeg var lille :-)

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  18-08-2011 22:19

Hej Hanne.

Det kan du tro, at jeg kan huske. (Jeg er i mellemtiden blevet skilt og fraflyttet ejendommen) Er du stadig glad for din ridebane?

Du har helt ret...... Det var Milo og Kragen, der startede med at have Horse House. Men John havde den nu også i en del år ;-) Desværre er ingen af hans forældre her idag........

Det var en god og hyggelig lille butik ;-)

Maria

Elektriker fra Nakskov-området, som vil bytte arbejde med fx rendegraver, traktor eller bobcat-lignende ting alle med fører, søges.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Maria
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 11:51

Super tilfreds med stenmelsbanen. Der er faktisk flere her fra HN som har set den, når de har gået i overvejelser om at anlægge ridebane.

trist at du måtte flytte fra det dejlige sted. Hvor bor du nu?

0
0
Svar på denne tråd

Sadelmager
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 13:58

Hejsa,

Jeg kender en super god sadelmager som hedder Maria og hun bor i Fr-sund men hun kommer gerne også hjem hos dig. Du er virkelig godt med at omstoppe og tilpasse sadler. Mange af mine ride veninder bruger hende også og de og deres heste er meget glade for hende også.

Også er det Jim en englerder som bor i Kbh og han kommer også ud til een. Man kan finde ham under http://www.draumur.dk, det var sådan jeg har fundet ham. Han reparerede mig en gjørdstroppe gik knækkede, fordi jeg kunne ikke få fat i Maria med det samme på dette tidspunkt. Jim er uddannet i England så vid jeg har forstået.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 16:12

Hanne......

Den ser godt ud, din bane. Dejligt, at du er tilfreds. Jeg var jo også meget glad for min

Blev boende i Haslev,- dog ikke på landet. fik min store hest opstaldet (han blev desværre aflivet i nov i en alder af 21 år) og lånte vores to små ponyer ud.

Men er netop (for knap en måned siden) flyttet til min kæreste på Lolland, har fået ponyerne hjem og skal nu til at starte forfra med ridebane osv

Trådstarter......Sorry Håber, vi er tilgivet

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider