Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Passier Lennox - Erfaringer søges
Forfatter: 
Dato:  15-08-2011 10:49

Nogen der ved om man bliver meget "låst" i en Lennox? Kan den også bruges til at ride ture i dvs. at man rider med lidt kortere bøjler? Hvordan er den ellers at ride i? Hård/blød??

Har prøvet at ride lidt i en Grand Gilbert - er der meget forskel på Lennox og Gilbert?

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  15-08-2011 13:01

Jeg har prøvet en Lennox. Jeg synes den er hård at sidde i. Jeg synes dog ikke man følte sig låst fast.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Forskel.....
Forfatter: 
Dato:  15-08-2011 14:07

Jeg synes der er kæmpe forskel på Lenox og Grand Gilbert. Jeg vil til enhver tid foretrække en Grand Gilbert.

Brugt Rideudstyrsmarked i Aalborg den 27. august kl.11-14.

Mere info her.

Samt du kan finde os på Facebook ved at klikke her.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-08-2011 20:44

Jeg har en pollux som er den nye version af lennox, mener den har en lille smule større knæpuder, ellers skulle de være ens.

Jeg købte netop den model da jeg ikke føler mig låst i den. Den har ikke et voldsomt dybt sæde og knæstøtten er moderat - lige som jeg foretrækker det. Jeg er primært distance rytter, og har gået efter en sadel der er velegnet til dette formål, og det synes jeg den klarer ganske godt. Den er nu også udemærket til dressur.

Mvh. Louise O.P.

Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance

0
0
Svar på denne tråd

Takker for
Forfatter: 
Dato:  16-08-2011 13:14

tilbagemeldingerne - fedt den Pollux kan bruges til distance også. Jeg rider p.t. i Stübben Romanus - de skulle også være hårde - så mon ikke en Lenox er blød nok?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift.....
Forfatter: 
Dato:  16-08-2011 19:38

Altså jeg kender flere som ikke bryder sig om passier fordi de er for hårde i sædet, men nu er jeg selv godt polstret så det problem har jeg ikke .

Men hvis det ellers lige er den model man går efter og man godt kan lide at sidde blødt, kan man jo ligge et gele eller lamme overtræk på sædet.

Mvh. Louise O.P.

Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance

0
0
Svar på denne tråd

Vandt til Passier PS Baum
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 10:19

Har haft en Passier af de gamle i mange mange år - Lennox´en er vel ikke mere hård end den?

0
0
Svar på denne tråd

har en lenox
Forfatter: 
Dato:  30-08-2011 11:45

og er glad for den. Sidder udmærket - ikke for låst til dressur og kan fint ride et par timer i skoven uden problemer. Jeg justerer ikke på bøjlelængden i skoven, sidder udmærket fast - trods at jeg rider på en frisk yngre hest.

Det er noget af den eneste, vi har kunnet få til at ligge på min hest, som er en lidt kort model.

Vil dog sige, at sædet ikke er enormt stort. Jeg måtte gå lidt på skrump, for at sidde ordentligt. Men det er jo heller ingen skade til :-)

Tror nok min har ekstra lange sadelklapper (har købt den brugt, så er ikke helt sikker). Jeg er 176 høj og har rimelig lange ben.

MVH Mette

0
0
Svar på denne tråd

Har prøvet en nu
Forfatter: 
Dato:  30-08-2011 22:30

Jeg har været så heldig at få lov til at prøve at ride i en Lennox nu og syntes at Grand Gilbert holdte mine ben mere på plads hvis man kan sige sådan og var lidt blødere end Lennox´en.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider