og er glad for den. Sidder udmærket - ikke for låst til dressur og kan fint ride et par timer i skoven uden problemer. Jeg justerer ikke på bøjlelængden i skoven, sidder udmærket fast - trods at jeg rider på en frisk yngre hest.
Det er noget af den eneste, vi har kunnet få til at ligge på min hest, som er en lidt kort model.
Vil dog sige, at sædet ikke er enormt stort. Jeg måtte gå lidt på skrump, for at sidde ordentligt. Men det er jo heller ingen skade til 
Tror nok min har ekstra lange sadelklapper (har købt den brugt, så er ikke helt sikker). Jeg er 176 høj og har rimelig lange ben.
MVH Mette