Hej
Jeg leder efter en god kiropraktor som også er dyrlæge.
Hesten står i storkøbenhavn.
Kan I anbefale en, og en som tager nye kunder ind? Og gerne en de rikke koster en bondegård.
Har hørt om Lars fra gundsø dyreklinik- nogen der har erfaringer med ham?
Tager imod hjælp med kyshånd
Hilsen Sabrina
Sabrina
&
Stald Kelon`s Lerano
<3 <3 <3
Personligt er jeg ikke til Lars
Andre muligheder:
Mikala Oscner:
www.vet-kiropraktik.dk/40950621
Rikke Schultz:
www.akupunktur-dyrlaege.dk/ index.php?id=19
Charlotte Frigast:
www.123hjemmeside.dk/ CharlotteFrigast/14088927
Hc/Hørsholm Hestepraksis er også en mulighed
Men uanset hvem af dem du vælger er det ikke gratis, regn med ca 1500-2000 dkk for første besøg. alt inkl.
Karina
Jeg kan anbefale Dyrlæge Maria Nørgaard fra www.horsebackteam.dk hun kører vist også i Københavns området og hun er virkelig dygtig.
Hilsen Mette med Zeloso
- Nu er min lykke gjort - en islænder og en lusitano
www.dyrevalkyrien.dk
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet