Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Bærbar 13" er det stort nok
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 14:26

Jeg går i øjeblikket og overvejer at anskaffe mig en ny bærbar. Har i forvejen en 15,6" som er ganske fin, men jeg syntes den er tung at slæbe rundt på, så derfor overvejer jeg at den nye skal være mindre og lettere.


10" er udelukket. Det er simpelthen for småt! Overvejer en 13", da det ser ud til jeg dermed kan spare en del på vægten, men er sådan en størrelse stor nok.


PC'en skal bruges til at skrive lidt, surfe, homebanking, mail osv.


Hvad er jeres erfaringer?




Mvh

Mette




ledig boks på lille-hovgaard.dk i Kolding

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 14:29

Jeg har en Acer på 13,3. Det er en perfekt størrelse for mig, til at tage med på studiet osv. Og jeg har vænnet mig lynhurtigt til den, synes slet ikke den er lille, heller ikke når jeg bruger den ellers!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dell pc
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 14:41

Jeg har en Dell inspiron 13 tommer og den er jeg super glad for, det er den perfekte størrelse for mig


Med venlig hilsen


Maria-Louise Thane Kallehave

Stutteri Thanehøj - avl af DV og DSP

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jep..!
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 10:54

Jeg har en macbook pro på 13" og det er perfekt størrelse til mig.


Stor nok til at være rigtig behagelig at arbejde på, lille nok til at slæbe rundt.


15" ville jeg ikke gide bære på - så ville jeg hellere investere i en stationær+en mini-netbook ;)


Men 13" er super.



I

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja absolut
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 12:23

Hej...ja jeg har også en 13,3 tommer Lenovo bærbar, som jeg har med i skole. Jeg synes, at den har en fin størrelse, når man skal bruge den til lidt forskelligt. Nettet er lidt småt, men så kan man trykke på F11, så forsvinder det øverste (proceslinien) og så hjælper det en del.


Jeg har haft min i 5 md. og er yderst tilfreds.


Helt klart 13" i stedet for 10" eller 15".


Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 20:39

Nu skulle jeg lige teste det med F11 - super smart, men hvordan får jeg dem tilbage igen




Mvh

Mette




ledig boks på lille-hovgaard.dk i Kolding

0
0
Svar på denne tråd
 
 F11 igen
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 21:07

Du trykker på F11 en gang til (men det har du nok fundet ud af allerede)


Kh NinaSt

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider