Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Bil til trailer
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 12:44

Jeg er i den situation at min kære gamle Volvo er død og jeg nu skal finde mig en ny (brugt og billig) bil.

Men jeg vil jo rigtig gerne kunne trække en trailer bare med en enkelt hest i...

Hvad kører i andre rundt i?

Den skal gerne være forholdsvis billig i vægt afgift så en stor varevogn bliver nok ikke tilfældet, kan man ikke få en personbil som må trække en enkelt hest?

Det er en jungle at kigge på bilbasen, især når man ikke aner hvad man leder efter.

Gode råd eller ideer modtages med kyshånd :-)


Ps. håber det er ok at oprette i det her forum.


Mange hilsner fra Stine


Det er ikke målet der er vigtigt - det er vejen dertil!


Sort Kieffer aachen 16" sadel sælges billigt

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift.....
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 20:04

Jeg har en peugeot 307 HDI, den må trække 1500, hvilket den gør uden problemer, den er billig i drift og så får man meget bil for pengene. Jeg kiggede ellers længe, men synes ikke jeg kunne finde andre biler i den prisklasse som både kan trække og køre langt på literen.



Mvh. Louise O.P.


Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance






0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak :-)
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 19:26

Hej Louise,


Tusinde tak for dit svar, jeg har faktisk overvejet en peugeout 307, den vil jeg prøve at kigge nærmere på. Tak for rådet :-)


Det er ikke målet der er vigtigt - det er vejen dertil!


Sort Kieffer aachen 16" sadel sælges billigt

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 20:50

Velbekommen, bare husk at du skal gå efter dieselmodellen da den har mere trækkraft. Som standard kan den model jeg har trække 1350 kg, men man kan uden problemer få den vejet op til 1500 kg, bare husk det når bilen alligevel skal omregistreres.


Kan i øvrigt anbefale peugeot i Helsingør hvis du bor på de kanter.



Mvh. Louise O.P.


Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance






0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider