Jeg er i den situation at min kære gamle Volvo er død og jeg nu skal finde mig en ny (brugt og billig) bil.
Men jeg vil jo rigtig gerne kunne trække en trailer bare med en enkelt hest i...
Hvad kører i andre rundt i?
Den skal gerne være forholdsvis billig i vægt afgift så en stor varevogn bliver nok ikke tilfældet, kan man ikke få en personbil som må trække en enkelt hest?
Det er en jungle at kigge på bilbasen, især når man ikke aner hvad man leder efter.
Gode råd eller ideer modtages med kyshånd 
Ps. håber det er ok at oprette i det her forum.
Mange hilsner fra Stine