Jeg har kunn gode ting at sige om mine Cavallo boots! Min hest er uden sko fordi han slet ikke vil ha dem på
Jeg var sååå ked af det, og trodde ikke jeg ville få trænet han! De heste jeg har været borte i tidligere som har været barfot og har hatt boots har ikke fungeret noget godt. Bootsa har snurret rundt, falt af, lavet gnag osv osv. Jeg hadde dermed ikke høye tanker om bootsa når jeg fikk dem.
Men jeg er bare såååå glad for dem! De gnaver ikke, de har holdt seg på i skoven, i mudder, i vann, i sne, i fuuuull galopp (
), under springning, dressur osv osv! Har anbefalt dem til flere venninder og alle er sååå glade for dem! Vil virkelig anbefale dem!