Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Cavallo Boots - Erfaringer ??
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 22:27

Vi har lige bestilt 4 sæt Cavallo boots hjem til mulerne fra England hvor vi kan spare en hel del på dem.


Og jeg kunne godt tænke mig at høre erfaringer fra jer der bruger dem, eller en lign model.


Er i tilfredse med dem, og får i dem overhovedet brugt eller er det sådan noget man køber og så ender det på hylden med alt det andet man bare må have.


Team Rahmberg

Dressur & Springning på hestens vilkår


Opstaldning tilbydes i Nørresundby


* * *
.

Part tilbydes på KWPN eller OX (pris 400.-)
Dressur

Kun ridning ingen staldarbejde
Henvendelse tlf.: 20 74 01 41/ 21 48 05 15

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv at søge på det :-)
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 22:36

Der er MANGE tråde om det på Røgt og pleje og Produkter :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 19:40

Jeg har kunn gode ting at sige om mine Cavallo boots! Min hest er uden sko fordi han slet ikke vil ha dem på Jeg var sååå ked af det, og trodde ikke jeg ville få trænet han! De heste jeg har været borte i tidligere som har været barfot og har hatt boots har ikke fungeret noget godt. Bootsa har snurret rundt, falt af, lavet gnag osv osv. Jeg hadde dermed ikke høye tanker om bootsa når jeg fikk dem.


Men jeg er bare såååå glad for dem! De gnaver ikke, de har holdt seg på i skoven, i mudder, i vann, i sne, i fuuuull galopp ( ), under springning, dressur osv osv! Har anbefalt dem til flere venninder og alle er sååå glade for dem! Vil virkelig anbefale dem!


- Aina & Ziko -


Verdens vakreste Nanga Parbat - Du vil alltid bli husket...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider