et hav af tråde om træpiller på HN så det er såmen nok derfor der er mange som er ved at være lidt trætte i koderne over at skulle svare på om træpiller er godt 
Træpiller er fantastisk i min verden - lys, lækker, fast bund, nem lige at skovle pærerne af, tissepletten fjernes når den begynder at komme til toppen - bunden lugter ikke og det støver ikke.
Men det kræver ordentlig kvalitet - jeg bruger German Pellets og de koster en mindre bondegård - til gengæld så slipper jeg for halmstøv som jeg ikke selv tåler, jeg skal kun bruge opbevaring til 3 paller, stalden lugter ikke, møddingen fylder nærmest ingenting ....
Jeg skal betale for at få leveret halm - og for at få fjernet min mødding og derfor kan det betale sig for mig at have træpiller i mine bokse.
Samtidig er de som sagt ufatteligt nemme at muge i og det sætter min ryg pris på!