Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Tur på islænder ved Vester havet
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 17:09
Hejsa ;0) Jeg prøver lige at høre om nogle her inde evt kunne hjælpe eller vejlede os på vores ferie ;0) Mig og min datter vil gerne prøve at komme på en tur langs stranden ved Vester havet og gerne i morgen Onsdag. så vil høre om nogle her inde har nogle gode steder i kan anbefale ?? Vi har set man kan hos Vedersø ride center og på islænder kender i til det sted ?? Vi er i sommerhus ved Sdr Nissum Håber i kan hjælpe os til en/et fedt sted og en super oplevelse ;0) Mange sommer hilsner
0
0
Svar på denne tråd
 
 Søndervig heste ?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 17:46
Hejsa igen Har lige fundet et sted mere som hedder Søndervig hesten ?? Kender nogle det sted ;0)
0
0
Svar på denne tråd
 
 ridning ved vesterhavet
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 19:56

Min mand skoer hendes heste og det virker som et meget professionelt sted. Jeg synes da du skulle ringe til hende og aftale en tid. Jeg mener hun har 5 islandske heste. Du kan søge efter hendes hjemmeside på google.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ellers..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 21:04

Ellers kan Rømø islændercenter - Kommandørgården anbefales. De har mange forskellige turer. Hestene står under gode forhold, har kun gode erfaringer :b
Man får töltet, og galopturene på stranden er ret fantastiske, helt klart noget jeg ville gøre igen :b


Mvh Jette


Kan du ikke se det smukke ved Fjordheste?

Så trænger du godt nok til briller!


Med de dejlige ponyer, fjordhesten Aladdin og Shetlandsponyen Hannibal!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider