Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hvor lejer vi islændere?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 18:56

Sagen er den, at vi er en håndfuld tøser fra stalden, som har snakket om at vi godt kunne tænke os at prøve at ride islændere.


Et par af os har prøvet det 1-2 gange før og så er der et par stykker, som aldrig har siddet på en islandsk hest - og det skal man da prøve


Vi kunne godt tænke os at komme ud i noget dejlig natur med en guide/instruktør, som kan give os lidt instrukser undervejs og sådan, så det ikke bare er "ud over stepperne", for så kan vi jo bare tage en tur på vores egne heste


Vi går meget op i, at hestene skal have det godt med ordentligt udstyr, fodring osv.


Vi bor i Københavnsområdet, så det skal jo gerne være et sted på Sjælland.


Der må være nogen af jer kære HN'er, som kender nogle steder, I kan anbefale :-) Hvad siger I?


Mvh Hanne


OPRYDNING

Rideudstyr til salg, klik her:

www.hanneshest.dk/ page111_TilSalg_forside.html


Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 21:47

Tisvildeleje :)


www.123hjemmeside.dk/fogedgaarden/ 1581595


Velredet islændere, kan alle tölte. Super god og lang tur i alle tempi :)


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tisvildeleje
Forfatter: 
Dato:  27-07-2011 11:02

Hej Sandra


Tak for forslaget. Har kigget lidt på hjemmesiden og det ser rigtig fint ud! Lækre billeder der er taget ved vandet og i skoven, det er lige sådan noget, vi skal finde ;-)


Mvh Hanne


OPRYDNING

Rideudstyr til salg, klik her:

www.hanneshest.dk/ page111_TilSalg_forside.html


Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som Sandra
Forfatter: 
Dato:  27-07-2011 15:28

Jeg vil også anbefale Fogedgaarden, som Sandra gør.


Virkelig lækker natur, rigtigt gode heste og guider.


Rigtig god fornøjelse til jer fra Tina med Pokki/Høffe/Talullah. Du ved ude fra Sofiehaab ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tisvildeleje
Forfatter: 
Dato:  27-07-2011 17:12

Jeg har været deroppe en enkelt gang. Vi red i al terræn en dejlig efterårsdag :-)


Absolut et besøg værd!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Islænderridning
Forfatter: 
Dato:  28-07-2011 09:30

Gud, hej Tina ;-)

Godt du skrev - jeg havde nemlig også det sted i tankerne, hvor vi var nogle fra Sofiehaab, som tog ned til et sted ved Roskilde tror jeg. Men er det i Tisvildeleje et bedre sted?


Tak for anbefalingerne til jer allesammen. Det lyder til, at det er et dejligt sted :)


Mvh Hanne


OPRYDNING

Rideudstyr til salg, klik her:

www.hanneshest.dk/ page111_TilSalg_forside.html


Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Møn Islændercenter
Forfatter: 
Dato:  28-07-2011 11:47

Er der også, men ved ikke om i syntes det bliver for langt væk. Jeg har selv været med på tur et par gange, og kan kun anbefale det! At der en en fantastisk natur, gør jo ikke oplevelsen mindre


moen-ishest.dk/default.asp?pid=1


0
0
Svar på denne tråd
 
 Roskilde
Forfatter: 
Dato:  28-07-2011 18:19

Den i Roskilde er nok Sleipnir Naturridning.


Der ville jeg ikke tage ned, nu hvor I er et par stykker der ikke har prøvet islænder før. I vil simpelthen ikke få noget ud af det ved tølten og det er da derfor man prøver en islænder ;-)


I får lov til at prøve lidt mere oppe hos Sanne og Ivar og det er gerne kommisionsheste der går med på tur, dvs de bliver trænet godt i tølten.


Samtidig er Sanne og Ivar bare dybt kompetente hestemennesker. Det er dem der har avlet min Pokki...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Islændere..
Forfatter: 
Dato:  28-07-2011 22:19

Hej :)

Kan anbefale islandsheste.dk

Mange års erfaring, og den smukkeste natur og skov og vand ude på Røsnæs ved Kalundborg - bestemt køresturen værd!



Med Venlig Hilsen


Signe - rideterapeut


Rideterapi, Hestepension, tilridning og undervisning - Besøg os på http://www.skouenbygaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sverige
Forfatter: 
Dato:  29-07-2011 00:38

Hvis nogen skal på ferie i Småland, så anbefales: http://www.krantzgard.se/

Hun har ikke så vanvittigt mange heste, kender dem alle super godt, og tilpasser turen efter rytternes evner. Føler man sig usikker kan man godt komme "i snor" og tølte alligevel.


Oplysninger om Siff / Guccis fortid søges. Irish Cob Crossbreed fra 1996. Genkender du hende? Se billeder på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 amager
Forfatter: 
Dato:  29-07-2011 09:43

Der er også mulighed for at tage en tur på fælleden. Man skal godt nok have en guide med på turene, men det er jo til at leve med.


Et link til hjemmesiden: www.frederiksens-isheste.dk/


- Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Islænderridning
Forfatter: 
Dato:  29-07-2011 10:43

Marlene: Wauw, en lækker natur de har omkring sig. Alene derfor er det sted bestemt med i overvejelserne, selvom køreturen er lidt længere.


Milko: Vi ønsker jo netop en guide med på turen ;) Tak for linket, det vil jeg kigge nærmere på...


Mvh Hanne


OPRYDNING

Rideudstyr til salg, klik her:

www.hanneshest.dk/ page111_TilSalg_forside.html


Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kroelles
Forfatter: 
Dato:  29-07-2011 11:23

Kroelles : Havde overset din besked før ;-) Tak, jeg kigger på dette sted også.



Ih, hvor er I bare fantastiske! :-)


Mvh Hanne


OPRYDNING

Rideudstyr til salg, klik her:

www.hanneshest.dk/ page111_TilSalg_forside.html


Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Islænderridning
Forfatter: 
Dato:  29-07-2011 11:25

Tak for input, Tina. Så skal vi vist ikke til det sted ved Roskilde ;-) det ville være dumt.


At det er dem, som har avlet din Pokki giver bestemt gode point. Han er jo super fin!


Mvh Hanne


OPRYDNING

Rideudstyr til salg, klik her:

www.hanneshest.dk/ page111_TilSalg_forside.html


Indehaver af 2 stk. skøre muler

Mickey & Shakespeare

Besøg dem her:

www.hanneshest.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Amager
Forfatter: 
Dato:  29-07-2011 23:57


Der er også er sted på Amager. Mener det hedder Frederiksens isheste :)


Z Op's Sweetheart .. <3

Glæder mig til en fantastisk fremtid med dig!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider