Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 opstalding kolding.
Forfatter: 
Dato:  25-07-2011 06:18

hej.

er der nogle der kan hjælpe mig med at finde et godt opstalding sted i kolding eller i nærheden af kolding. det skal ikke være rideskoler. genre et privat sted med ridehus og de kan komme ud det meste af dagen. søger til 2 heste. og syndes det er svært og finde noget. hilsen helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjælp mig
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 12:24

er der slet ikke nogle der kan hjælpe.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 15:55

Du kan prøve at kigge/spørge i Hooks. Synes tit de har opslag oppe.





0
0
Svar på denne tråd
 
 eegsgaard
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 20:05

Hestepension, kontakt Jytte rebsdoff, der er ridehal, udendørs bane, og ok stald:-)


****Citta- Don Cero****

Extensions og Akryl negle laves


Endelig en SMED man kan regne med:-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg synes der er
Forfatter: 
Dato:  26-07-2011 21:39

Jeg synes der er rigtig mange opstaldningssteder omkring Kolding.


Det sted maj28 nævner, kender jeg godt. Nu er det nogle år siden jeg havde hest der og derfor kan der jo været ændret på mange ting. Jeg var tilfreds med stedet, men foldtid var ikke-eksisterende, for langt de fleste heste.


Lille Hovgaard var jeg meget glad for gennem flere år. Der kunne man ikke klage på foldtiden. Der er så ingen hal, men det er der jo kommet tæt på siden. Ridebanen kunne i øvrigt tåle store mængder vand og alligevel være brugbar.




Mvh Tina


R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010


"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  27-07-2011 09:10

ja ved godt der er mange har også ringe rundt til næsten alle. men så er der ikke plads eller så har de kun en box og skal bruge 2.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hansenberg
Forfatter: 
Dato:  27-07-2011 10:06

Hansenberg(organia) har haft opstaldet heste udefra men ved ikke om de har det længere. De har ridehal, men ikke meget foldtid(mener det er 2 timer)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  04-08-2011 20:58

Har du prøvet Paulinsminde i Vonsild? Der er ridehal og masser af fold tid.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hansenberg
Forfatter: 
Dato:  04-08-2011 22:52

Hansenberg tager pensionere ind men du skal nok ikke regne med at der er plads. Der starter et nyt hold Grundforløbselever her efter sommerferien der plejer at være mange der har deres hest med.


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider