Jeg synes der er rigtig mange opstaldningssteder omkring Kolding.
Det sted maj28 nævner, kender jeg godt. Nu er det nogle år siden jeg havde hest der og derfor kan der jo været ændret på mange ting. Jeg var tilfreds med stedet, men foldtid var ikke-eksisterende, for langt de fleste heste.
Lille Hovgaard var jeg meget glad for gennem flere år. Der kunne man ikke klage på foldtiden. Der er så ingen hal, men det er der jo kommet tæt på siden. Ridebanen kunne i øvrigt tåle store mængder vand og alligevel være brugbar.
Mvh Tina
R.I.P
Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002
Calle 28.04.1998 - 02.04.2010
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."