Altså min Nokia N8 tager upåklageligt gode billeder , men nu har den også 12 megapixel kamera .. På selve telefonen kan der vist ligge omkring 500 billeder hvis ikke mere , og mulighed for at sætte ekstra hukommelses kort i , samt at det er nemt enten via bluetooth , nettet eller hdmi kabel at overføre billederne til sin computer ..
Med hensyn til musikken har jeg ikke gjort mig så meget i det , andet end at høre musik direkte fra nettet .. Men igen , man kan jo købe ekstra hukommelses kort , så mon ikke det er muligt at kunne lægge en del musik ind ?
Og så er Nokia jo som det plejer at være - utrolig brugervenlige telefoner !
Jeg er i hvert fald glad for den og med et digital kamera på 8 megapixel , er min tlf en del bedre ! Dog savner jeg lidt flere billed muligheder , hvilket mit kamera så til gengæld har , men telefonen har dog et lille redigerings program til efter man har taget billedet ..