Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Kamera smartphone?
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 13:23

Hej HN :-D


Nu har jeg haft min Iphone 3gs 8gb i 6 måneder, og så skal jeg jo snart se mig om efter et alternativ :-) (Især fordi jeg har lovet min kæreste min Iphone, da hendes tlf. ikke virker).


Well, jeg elsker at tage billeder - og gør det tit! Men jeg er ikke typen der "orker" at slæbe rundt på et rigtigt digitalkamera. Vil helst have så lidt grej med mig som muligt. Dvs. mp3, kamera og telefon er ét ved mig :-)


Men jeg søger en smartphone der har et godt kamera og god hukommelse. En der også kan være musik på.

Nok om det, det kan jeg jo selv søge på. Men har I nogle personlige erfaringer som I vil dele?

Hvilke telefoner er at anbefale og hvilke er no-go?


Er selv mest til Apple, Sony E, og HTC.


..Tanja-Victoria >>



[L] Älä milloinkaan sä unelmaasi jätä,

kuule ääntä sen ja löydät huomisen [L]


¤ Mit forfatter arbejde ¤

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 14:22

Sony Ericsson Arc kan jeg klart anbefale


Med shetlænderen Lille Stormy

&

islænderen Týr fra Taastrupgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 15:07

Altså min Nokia N8 tager upåklageligt gode billeder , men nu har den også 12 megapixel kamera .. På selve telefonen kan der vist ligge omkring 500 billeder hvis ikke mere , og mulighed for at sætte ekstra hukommelses kort i , samt at det er nemt enten via bluetooth , nettet eller hdmi kabel at overføre billederne til sin computer ..

Med hensyn til musikken har jeg ikke gjort mig så meget i det , andet end at høre musik direkte fra nettet .. Men igen , man kan jo købe ekstra hukommelses kort , så mon ikke det er muligt at kunne lægge en del musik ind ?


Og så er Nokia jo som det plejer at være - utrolig brugervenlige telefoner !


Jeg er i hvert fald glad for den og med et digital kamera på 8 megapixel , er min tlf en del bedre ! Dog savner jeg lidt flere billed muligheder , hvilket mit kamera så til gengæld har , men telefonen har dog et lille redigerings program til efter man har taget billedet ..


Mvh Sasja


- Med hesten Liepaja , Samojeden Chanel

& en baby til januar '12 -

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 15:12

HTC kan ikke anbefales, hvis man først har prøvet Apple :) de er bare ikke HELT lige så gode..

Jeg har selv en HTC Tattoo, kun fordi jeg som studerende ikke har råd til en iPhone :( men kameraet er SÅ elendigt. Billederne er totalt slørrede og dårlige. Og ja den er også langsommere og bare ikke så god som en iPhone..

Synes det er vildt du skifter dne ud efter kun 6 måneder :P hvis jeg endelig fik fingrene i én ville jeg beholde den altid, indtil jeg fik råd til en nyere iPhone!

Men btw kommer iPhone 5 jo nu her til efteråret (siger rygterne), og der vil kameraet jo nok være en del bedre end i den version du har nu :) så det kan du jo overveje..

0
0
Svar på denne tråd
 
 kamera....
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 20:29

så skal du helt klart gå efter Samsung Gallaxy S II


http://samsung-galaxy-s2.dk/





Proud owner of the australien cattledog " Archi"

Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA

westernundervisning tilbydes

På min bane i Præstø eller hos dig


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider