Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Markeret manke - dækner???
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 15:25

Jeg skal have købt dækner til min nye hest og er lidt i tvivl om, hvilke mærker der evt vil passe ham.


Han er DV (Holstener/Fuldblod)og har meget markeret manke, så hører gerne fra folk med erfaringer med den type hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rambo----
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 15:28

Jeg har brugt Rambo dækkener til sådan en hest - dog vil jeg overveje, at brugt Rambo Wug med den halvhøje hals, da jeg tit har erfaret, at dem med alm. hals kan skarve heste med markeret manke.


Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dækkener med halv hals
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 16:29

Hej


Jeg bruger dækkener med halv hals, hvilket gør at de ikke skraver eller klemmer hesten i mankelejet.



Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 weather beta Landa freestyle
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 00:03

Weatherbeta Landa dækkener. Vi har også en med højt markeret lansemærke, det er super pasform og ingen skavsår på bringen. Halv-høj hals.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rider By Horse Dressage Rug
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 14:24

Dette dækken skulle være godt til heste med meget muskuløs mange eller markeret manke.


Har ikke prøvet det endnu. Men får et idag.



*** Nanna ***


Montar regndækken str. 165 sælges. Ingen fejl eller mangler. Lidt rustne spænder. Kun brugt 1-2 sæsoner. Nyvasket og impræneret. Byd! Billede på præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 15:40
Jeg bruger Rambo duo og wug til min markerede Fuldblod.


/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm altså
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 17:07

Min bruger amigo med hals og han får pillet manken 10 cm oppe hvert år har med vilje holdt mig fra halvhals fordi jeg troede det ville være værrer??


Jeg er prævi privi previ øhh jeg er heldig :D


Staro Hit - Dressur så klart...

0
0
Svar på denne tråd
 
 bucas og weather beeta
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 18:41

Hejsa

Har MEGET markeret holstener hoppe med stort skulderparti, hun kan kun gå med Bucas og wearher beeta dækkernerne men de ligget til gengæld også rigtig godt på hende og laver ingen slid eller andet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rider by Horse Dressage rug
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 23:40
Jeg har fået sådan et dækken idag. Der sidder et spænde som man kan spænde ind så kommer der bedre plads til manken og skuldre. Det ser ud til at virke som det skal. Så er der kun tilbage at se om hun bliver skaldet der. Men det er ikke et dækken hun skal gå med hele tiden. Kun i dårligt vejr.


*** Nanna ***


Montar regndækken str. 165 sælges. Ingen fejl eller mangler. Lidt rustne spænder. Kun brugt 1-2 sæsoner. Nyvasket og impræneret. Byd! Billede på præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Weatherbeeta
Forfatter: 
Dato:  24-07-2011 09:18

Weatherbeeta med free style og high neck - så er den hjemme


Med venlig hilsen


Anja

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider