Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Riders By Horse Dressage Rug
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 14:36


*** Nanna ***


Montar regndækken str. 165 sælges. Ingen fejl eller mangler. Lidt rustne spænder. Kun brugt 1-2 sæsoner. Nyvasket og impræneret. Byd! Billede på præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej men...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 15:30

Desværre ikke, men har selv kigget på det, synes de ser lækre ud og kan godt lide den måde låsen til remmene er lavet på :)


Ja undskyld mit svar ikke var til meget hjælp...


En rigtig koldblod er en Sydtysk Koldblod :)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 15:42

Jeg har regndæknet i RBH dressage rug som jeg virkelig er glad for. Det er et af de få som kan lægge på mit store dyr. Så skal helt sikkert investere i vinter- og overgangsdæknet


Det gode ved det er at man kan regulere ved skulderen.


Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prisen....
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 16:04

Synes heller ikke de virker så dyre, hvis kvaliteten er ok...


Er der nylon eller flece eller bomuld indeni???


En rigtig koldblod er en Sydtysk Koldblod :)



0
0
Svar på denne tråd
 
 RBH dressage rug overgang
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 16:13

Jeg har et overgang.. (til salg, hvis det skulle være noget Hehe)


Jeg har været rigtig glad for det.. Syntes også at det holder rimelig godt, og har en god pasform. (Der er mange muligheder for at spænde det ind og ud)


Foeret er bomuld.


Godt dækken til pengene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dækken..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2011 19:12

Jeg har det i vinterudgaven -super dækken, god kvalitet og lægger super ( i hvert fald på mine heste ) Så jeg kan klart anbefale det :)


Mvh. Sanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-07-2011 19:21

De er specielt udviklet til de moderne højtstillede dressur heste. Det er vildt godt kvalitet, har god pasform.. Der er ikke noget dårligt at sige om det


Med venlig hilsen

Nanna


Under uddannelsen af hesten skal der altid tages hensyn til hesten!


Man kan overtale en vallak...
Man skal diskutere med en hingst...
Men en hoppe skal man spørge om lov!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overvejende tilfreds
Forfatter: 
Dato:  24-07-2011 22:12

Jeg har også været tilfreds med mine RBH dressage dækner - det eneste jeg syntes kunne forbedres er foret. Der er horseware dækkener altså 10 gange bedre og derfor har jeg også skiftet tilbage igen. Jeg kan godt lide at foret er så glat.

Men kvalitet og pasform er fin.

Venlig hilsen

Maiken

0
0
Svar på denne tråd
 
 dækkentid
Forfatter: 
Dato:  28-07-2011 22:26

Har det til min Cruzado hoppe som er lidt (læs meget) kraftig om halsen, og det er perfekt :) Er meget glad for det - og det gode er at det ikke er så dyrt - det har nu holdt en sæson fint.


Med Venlig Hilsen


Signe - rideterapeut


Rideterapi, Hestepension, tilridning og undervisning - Besøg os på http://www.skouenbygaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider