|
|
| Opstaldning Farum og omegn |
|
|
Hej Alle. Jeg søger et nyt opstaldningssted til min hest. Jeg kunne godt tænke mig et sted i en lidt billigere prisklasse, dog ønsker jeg at der skal være et ridehus så jeg stadig kan træne om vinteren. Stedet skal helst ligge tæt på hvor jeg bor, så i omegnen omkring farum, lynge, ganløse eller værløse. Jeg vil sætte pris på jeres hjælp. Hilsen Maria 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Pension Hair i udkanten af farum koster 2600 om måned udlukning alle dage også weekend fodring 3 gange dagligt. store folde dog skal man selv muge og give wrap-..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved ikke hvad |
|
|
prisen derude er længere, men jeg stod på Holmegaarden et par år. Der var jeg rigtig glad for at stå der var ridehus,folde,baner og skov. ´Det er også nogle rigtig søde mennesker der ejer det. Eneste grund til at jeg flyttede var fordi jeg skulle på efterskole og senere hen passede det ikke med afstanden når jeg skulle ride to og passe skole samtidig. Har dog været deroppe et par gange og besøge dem.  hjemmesiden hgr.dk
De bedste heste i verdenen er i mit liv <3 Le fleur, Gaston og Rexton I LOVE YOU <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forresten |
|
|
så ligger det i lynge og så vidt jeg kan huske tog det 15 min i bus fra Farum st. og bussen holder næsten udenfor døren 
De bedste heste i verdenen er i mit liv <3 Le fleur, Gaston og Rexton I LOVE YOU <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar :) |
|
|
Jeg tror måske at hair og holmegården er lidt ude af min prisklasse. Ved i om der er nogen som måske er lidt billigere, og så evt. selvpasser? Hvad er det for et sted i Lynge? Men mange tak for hjælpen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvis de er ude af din prisklasse, tror jeg du må droppe tanken om et ridehus - det er ikke et super billigt område. Desværre.
Hilsner fra Pia Nu med hjemmeside: www.pialind.dk !!Seneste opdatering: Distriktsstævne, Dressur, 11.-12. juni 2011!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Som pia siger så må du nok undværre en del facilliteter hvis det skal være billigere. Hair er det billigste i området der har ridehus. Eller det var det ihvertfald for 2 år siden da jeg søgte efter billig men god opstaldning i det område. Hair tilbyder forresten os løsdrift opstaldning hvilket self er billigere..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad hedder |
|
|
Der ligger også et sted man kan se fra motorvejen når man nærmer sig Allerød afkørslen og tager "Bagvejen" til Lynge.. Nogle der ved noget om det sted???? Af hvad man kan se fra motorvejen har de lækre lækre folde, men jeg aner intet om stedet? Det ser heller ikke ud til at ligge særlig langt fra skoven? Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
@Louise Nørgaard ?Picardo? Tror du mener Trollemose. Det er desværre gået konkurs, så der er vist intet der pt. Men så vidt jeg ved skal det på tvangsauktion, så måske der kommer noget igen i fremtiden.
Hilsner fra Pia Nu med hjemmeside: www.pialind.dk !!Seneste opdatering: Distriktsstævne, Dressur, 11.-12. juni 2011!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke trollemosen |
|
|
Når jeg kigger på kort på iform er det ikke trollemosen jeg tænker på, den ligger længere oppe ved allerød.. Jeg kører af ved Allerød syd, og ifølge det kort jeg kigger på er det en gård der ligger på en vej der hedder skovmosen???? - Så vidt jeg kan se ihvertfald! Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Er det lige efter Farum afkørslen/nedkørslen på højre side, så må det være Mortenshøj?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jepper... |
|
|
Stutteri Hillock/Mortenshøj, det er det stedjeg tænkte på:D Tak Dusty! Kender du stedet??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nej, desværre ikke. Hvad er din maks pris? Så er det måske nemmere og anbefale steder. Så er der Holmevang på Kærhøjgårds vej i Lynge, men prisen kender jeg ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar.. |
|
|
Altså jeg ville synes at det var mest optimalt hvis prisen lå under 2000, men ellers må jeg vel bare tilpasse mig  Jeg kiggede lige inde under opstaldning her inde, og der var et sted i Lynge med ridehus som kun koster 1000 om måneden. Det ligger sådan på vejen fra Farum til Allerød. Er der nogen der ved noget om det sted? Det eneste er at det virker som om at der er forfærdeligt langt til skoven. Igen mange tak for alle svarene:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Med en pris kun til 1000 kroner, lyder det som om, du så selv skal købe fodder eller lignende. Hvad hedder steddet? For her i området har jeg personligt ikke hørt om steder til under 2000 hvis der skulle være ridehus. Men jeg håber da for dig at du kan finde et 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar.. |
|
|
Ja det tror jeg helt sikkert at du har ret i. Men det gør mig ikke så meget, da jeg godt kan lide selv at vælge foder Jeg fandt stedet herinde under hestepensioner, det hedder Holmevang tror jeg nok. Når nu så jeg lige at Dusty nævnte det tidligere i samtalen. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man kom i skoven derfra. Hehe det håber jeg også, men ellers er der jo ikke så meget at gøre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opstaldning |
| Forfatter:  |
kamilla *rayal* |
| Dato:  |
20-07-2011 16:40 |
|
Tror det tager ca 10 min fra holmevangen i skridt at komme i skoven. man skridter hen til holmegården hvor man deraf kan komme ind i skoven. Jeg står selv på gl. nøglegård som ligger meget tæt på holmevangen. Prisen her er forskellig alt efter boksstørelse og hvilke ydelser man vil have.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Kamilla |
|
|
Jeg vidste ikke man kunne komme den vej. Er der så langs trafikerede veje og sådan? Men 10 min er jo ikke så slemt  Har i et ridehus hos jer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
kamilla *rayal* |
21-07-2011 17:38 |
|
Ja det er på trafikerede veje, men synes ikke det er så slemt. Ja vi har 20 x 40 ridehus og 20 x 60 bane.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ALDRIG flyt ud til Holmevang i Jyllinge! |
GitteK |
26-12-2011 00:11 |
|
Overskriften siger sig selv. FLyt aldrig din hest derud..!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
@GitteK Nu er det Holmevang i Lynge der er tale om, IKKE Jyllinge 
|
| Svar på denne tråd |
|