Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anbefal Hestekiropraktor i Vestsjælland
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 11:14

Hej derude.


Ville bare høre Jer, om I kender nogle gode hestekiropraktorer i Vestsjælland/Midtsjælland. Hvad er Jeres erfaringer? Hvordan var Jeres heste før og efter behandling? Hvad gav I for det? Glæder mig til at høre fra Jer :)


Tilridning og træning af springheste med potientale, samt springundervisning på alle niveauer tilbydes. Se mere på www.staldbakkely.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mikala Rasmussen
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 21:11

Salg af 1.-klasses trakehnere


Se www.Dyrhave.com for info


Fotografering af heste, equipager og dyr. 300 kr+kørsel

se www.123hjemmeside.dk/Pernica-foto for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernica
Forfatter: 
Dato:  08-07-2011 04:56

Tak for tippet. Hende vil jeg da prøve at kontakte :) Du ved ikke tilfældigvis, hvad en behandling koster?


Tilridning og træning af springheste med potientale, samt springundervisning på alle niveauer tilbydes. Se mere på www.staldbakkely.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 eller Katrine
Forfatter: 
Dato:  08-07-2011 07:00

Fra Næstvedegnens dyrlæger.


Næstvedegnens Dyrehospital A/S

Enggårdsvej 2, 4700 Næstved - Tlf.: 55771477


Kanon dygtig og kan varmt anbefales


;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maja Guldborg
Forfatter: 
Dato:  08-07-2011 10:01

Kan helt klart anbefale dyrlæge Maja Guldborg. Hun bor i Førslev ved Haslev, så det er lige i kanten af det vestsjællandske :)


Vi har haft flere heste hos hende, alle med rigtig gode resultater.


Dét jeg lægger vægt på er, at hun ikke kører efter princippet : behandling - fortsæt som du gjorde før - behandling - fortsæt som du gjorde før - behandling - fortsæt som du gjorde før- osv.


Hun ser hesten i longe, optager det på video, behandler hesten og bruger rigtig god tid på, at forklare om lige netop de udfordringer din hest har. Hun lærer dig hvilke øvelser du skal udføre med din hest hver dag indtil næste behandling, samt giver dig et træningsprogram som du skal følge indtil næste behandling.

Det er hårdt arbejde, men hold da op det virker ;)


Du kan læse mere på hendes hjemmeside www.majaguldborg.dk


1.gangsbesøget varer ca. 1½ time og koster ca. 1700 kr efterfølgende besøg koster ca 1350 kr, hvis du har sygeforsikring kan du bruge den, da hun jo er dyrlæge ;)


Det kan måske lyde dyrt, men jeg vil vove den påstand, at du i det lange løb sparer mange penge ved at konsultere Maja, og også efterfølgende ved at få et årligt tjek hos hende ;)

Vi har før brugt ufattelige summer på (ja, undskyld jeg siger det) både uddannede og ikkeuddannede kvaksalvere, som kalder sig kiropraktorere, men som faktisk ikke ved hvad det egentlig går ud på.


Håber du finder den rigtige ;)





Britt Sterndorff


www.krogvaengegaard.dk


-avl af frederiksborgheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  08-07-2011 11:01

Mange tak for svarene allesammen :)


Tilridning og træning af springheste med potientale, samt springundervisning på alle niveauer tilbydes. Se mere på www.staldbakkely.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-07-2011 15:58

Ingen roser til Mikaela herfra!


Magen til ukompetent dyrlæge har jeg sjældent mødt, og ikke den eneste med den erfaring.


Mvh

Janni



Med haflingeren Anton Stenbek og tinkeren Romeo.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mikala
Forfatter: 
Dato:  08-07-2011 19:14

Jeg har kun gode erfaringer med Mikala, men sådan er det vel altid. Er sikker på at der ikke findes én eneste dyrlæge som der ikke er nogen der har dårlige erfaringer med.


... Og så hedder det ikke Ukompetent men INkompetent, når nu du skal svine andre mennesker til, skal du da gøre det korrekt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil
Forfatter: 
Dato:  08-07-2011 19:40

helt klart anbefale dig Charlotte Frigast! Hun har været helt fantastisk til mine heste og oveni hun er en yderst kompetent kiopraktor er hun også en genial dyrlæge


Hilsen Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har haft
Forfatter: 
Dato:  08-07-2011 19:46

stor glæde af Katrine fra Næstvedegnens dyrehospital.


Nu er Charlotte Frigast også nævnt, og der har jeg desværre mindre gode erfaringer



Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd
 
 kfjagæd
Forfatter: 
Dato:  10-07-2011 17:57

Rikke Andersen


http://www.ryet.dk/


kh sanne


1 st sadel forhøjer underlag fra Wintec sælges. pris 100kr samt 300g dækken sælges. se præs, billeder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-07-2011 22:12

Emma03, tak fordi du rettede mit grammatisk ukorrekte dansk... meget vigtigt i denne sammenhæng


Nu er det jo tilladt at komme med sine erfaringer, og mine er bare ikke gode med Mikala, sådan er det bare.

At andre er godt tilfredse, jamen hurra for det :)


I øvrigt kan jeg så fortælle at Mikala har været så professionel at skrive til mig privat, med lidt sure opstød, som jeg nok skal lade være med at gengive herinde.



Mvh

Janni



Med haflingeren Anton Stenbek og tinkeren Romeo.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan også
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 19:57

kun anbefale Mikala. Jeg er meget glad for hende, hun er dygtig.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 08:39

jeg har også kun super gode oplevelser med frigast, hun har et par gange, på de heste jeg har haft, set mikroskopiske haltheder som ingen andre har kunne se og hun har henvist mig til røngten/halthedsundersøgelse hos anden dyrlæge og der har været noget hver gang.


Hun er rigtig god til at forklare og tager gerne kontakt til smed hvis hun er utilfreds med beskæring eller der skal andre sko på.


Hun behandler ikke bare for at behandle.


hun er dog nemmest at få tid hos hvis man kan køre op til hende.



SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!!


DANSKE OLDENBORG HESTE -

KAN OG VIL


www.123hjemmeside.dk/devito-secret


R.I.P Secret Soul, 3 juli 1989-30 nov 2008 ...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider