Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dygtig kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  03-07-2011 20:05

Jeg står i den kedelige situation, at jeg har mistænkt min hest for at vær skæv i skelettet eller på anden måde have ondt et sted, da han pludselig har ændret adfærd.

Jeg ved der er noget galt, han har gjort sådan før og der havde hesten hamrende ondt i mavnen, så jg skylder hesten og mig selv at finde en god og fornuftig forklaring på hvorfor i alverden det hr er nødvendigt.

Derfor søger jeg en DYGTIG kiropraktor, ikke en kiropraktor der også er dyrlæg, da jeg har sådan en til rådighed. Kan det ikke find årsagen til al det her, søger jeg også gerne navne på andre gavnlige behandlere, der kan behandle en konkrekt misttanke om skæv nakke og låst lænd.

Disse to ting er det eneste der i min bog kan forklare hvorfor hesten er vendt på en tallerken og blevet direkte livsfarlig for sine omgivelser når man rider ud på den (læs = hesten er to gange på 14 dage stukket af med mig, det har den ALDRIG gjort før i de syv år jeg har haft hesten).

Vi bor ved Randers og har ikke mulighed for at køre ud.

Carpe Diem - sieze the day:

"Gather thy rosebuds while ye may

Old times is stil flying

And the same flower that smiles today

tomorrow will be dying"

www.epona.tv

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2011 21:47

Rikke A?

Mvh

Line

Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2011 22:23

Ja Rikke Andersen har jeg også hørt godt om og en der hedder Kit. Prøv at google dem, der er ikke så mange af slagsen.

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  03-07-2011 22:49

Rikke Andersen (y)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2011 23:48

Jeg vil til enhver tid anbefale Tove Due du kan finde hendes kalender inde på hendes hjemmeside.

Man kan læse sig til meget,

dog ikke erfaring.

Hilsen
Lene

0
0
Svar på denne tråd

kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  04-07-2011 00:04

Thormod...

Han har før lavet min hest hvor en dyrlægeuddannet kiropraktor ikke kunne. Der er dog meget delte meninger om ham. Enten tror man på ham eller ej, jeg har set hvad han kan og er meget godt tilfreds. Han er hellmen sådan er det jo med de fleste..... Men han er ikke bleg for at henvise dig til en dyrlæge hvis ikke han mener han kan hjælpe.

Han kører ud, men væben dig med tålmidighed hvis du vælger ham. Han kan være meget svær at få fat på... Men får man først fat på ham plejer han også at komme med ret kort varsel.

Mvh Stinne c",)

At ville skaber evnen til at kunne.....

0
0
Svar på denne tråd

Lene fra
Forfatter: 
Dato:  04-07-2011 21:56

Back in-balance.

Hun er hestefys, men for pokker hun er dygtig.

Hun kører også til Randers.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-07-2011 10:35

Tove Due er ikke aktuel. Hun bor på Fyn - og jeg har ikke umiddlbart interesse i at være opsamlingssted - og at køre med hesten er jo ikke en mulighed, da jeg ikke selv har trailerkørekort eller en bil der kan trække (eller det almindlige kørekort endnu)

Jeg kontakter Rikke.

Hun er super dygtig. Hun er med garanti håbløs at få fat på som hun plejer - jeg har haft fat i hende før, men hun er hamrende dygtig altså.

Rikke kender hesten - og det er jo også en fordel. Dog virker det til at vi har fået løsnet nogle af spændingerne efterhånden.

Og hvis ikke Rikke kan hjælpe mig så må vi ring til Lene - og høre om hun har et par gode råd (og så måske se at få lært det skide dual aktivering, som jg synes er super spændende)

Desuden bor Lene ikke specielt langt væk fra mig kan jeg se - der er kun en halv time derned.

Alterantivet er Marianne Dahl? Har nogen erfaringer med hende?

Old times is stil flying

tomorrow will be dying"

www.epona.tv

0
0
Svar på denne tråd

Lene Back in Balance
Forfatter: 
Dato:  05-07-2011 17:47

Jeg ville til ENHVER tid få Lene fra Back in Balancen ud - hun er HELT fantastisk og har fået rettet mine heste op - trods et UTAL af kiropraktorbesøg, som ikke ændrede en tøddel.

Aristocrat to Pluvinel:

I should like you to teach my son the correct balance between hand and leg. Pluvinel - 'Kind Sir, I havent quite mastered that mysel yet'.

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  05-07-2011 18:04

Jeg har brugt Johanne Hvid, Sibylla Langager og Eva Løber.

Jane

Nu med Maneur-sønnen, Mac Coy

Savner min smukke og skøre Milan

Alle stave- og tastefejl er absolut helt gratis

0
0
Svar på denne tråd

Lene Back in Balance
Forfatter: 
Dato:  05-07-2011 19:28

ER FANTASTISK!

Stutteri Team Tolstrup

http://www.teamtolstrup.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-07-2011 21:46

Uuuh..

Jeg tror altså jeg ringer og tager en snak med Lene fra Back In Balance og hørr om hun ikke kan hjælpe mig.

Det tror jeg helt klart på.. fysioterapi er også mere mig.

Old times is stil flying

tomorrow will be dying"

www.epona.tv

0
0
Svar på denne tråd

Kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  05-07-2011 21:55

Jeg har brugt Regitze Rissing og hun var super dygtig :)

0
0
Svar på denne tråd

Tina Bundgaard
Forfatter: 
Dato:  06-07-2011 09:08

.. Ellers er der Tina Bundgaard, som også kører ud

http://www.equiterapeut.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider