Hej HN
Nu har jeg set at der er mange HNer som er semi-/proff fotografer
, og tænkte at i måske kan vejlede mig.
Sagen er den at jeg godt kunne tænke mig at lege lidt med fotografering og sætte mig lidt ind i sagerne, da branchen altid har fascineret mig! Det vil dog kun være på hobbyniveau og for "sjovs skyld", jeg vil derfor ikke slippe mere end 5000kr i første omgang.
Det næste års tid kommer nok til at stå på højskoleophold (med to udenlandsrejser) og så er drømmen at komme et smut til afrika i det nye år - hvis pengene rækker.
Disse oplevelser vil jeg selvfølgelig gerne forevige med mindeværdigebilleder, som man ikke bare skimmer efterfølgende. Herudover vil jeg på højskolen få undervisning i grafisk design, og mit indtryk er at vi skal arbejde en del med photoshop, redigeringsprogrammer og lignende. Så ville det jo være sjovt at kunne lege med sine egne sager 
Så HN skal jeg bevæge mig ind i SRL-verdenen eller skaffe mig et godt alm. digital kamera? Er det bare moden (og den skønne klik-lyd) som taler for et SRL-kamera? Kan nye digital kamera udføre samme arbejde?
Jeg har i dag købt mig et nikon D3100 med 18-55 VR objektiv, men dette kan byttes hvis nye råd dukker op