Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Råd nyt kamera. SLR?
Forfatter: 
Dato:  27-06-2011 15:36

Hej HN

Nu har jeg set at der er mange HNer som er semi-/proff fotografer , og tænkte at i måske kan vejlede mig.

Sagen er den at jeg godt kunne tænke mig at lege lidt med fotografering og sætte mig lidt ind i sagerne, da branchen altid har fascineret mig! Det vil dog kun være på hobbyniveau og for "sjovs skyld", jeg vil derfor ikke slippe mere end 5000kr i første omgang.

Det næste års tid kommer nok til at stå på højskoleophold (med to udenlandsrejser) og så er drømmen at komme et smut til afrika i det nye år - hvis pengene rækker.

Disse oplevelser vil jeg selvfølgelig gerne forevige med mindeværdigebilleder, som man ikke bare skimmer efterfølgende. Herudover vil jeg på højskolen få undervisning i grafisk design, og mit indtryk er at vi skal arbejde en del med photoshop, redigeringsprogrammer og lignende. Så ville det jo være sjovt at kunne lege med sine egne sager :)

Så HN skal jeg bevæge mig ind i SRL-verdenen eller skaffe mig et godt alm. digital kamera? Er det bare moden (og den skønne klik-lyd) som taler for et SRL-kamera? Kan nye digital kamera udføre samme arbejde?

Jeg har i dag købt mig et nikon D3100 med 18-55 VR objektiv, men dette kan byttes hvis nye råd dukker op :)

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider