Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

SMED TIL BELGIERE SØGES!!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 09:13

Vores bestilte smed, som skulle komme og tage 2 belgiere igår, brændte os af og nu er han gået under radaren og det er umuligt at få fat i ham. Vores sædvanlige smed er lige blevet opereret i skulderen - han kender ingen som vil tage dem (pga. størrelsen - ja, de er store, men de står pænt!).

Vi har ringet rundt til mange smede, for vi skal have nye sko på hesten og det gerne hurtigst muligt.

Kan I anbefale en smed, som I ved tager belgiere??

Gerne i vestjylland, men vi smider dem gerne i en trailer og kører med dem - de skal bare have nye sko på snarest muligt!

Hestene er velopdragne og står pænt!!

Gerne navne med tlf. nr.

SJÆLDEN DRESSUR SADEL SÆLGES!!

Sommer Egon von Neindoff Dressursadel, 17,5'' og bom 32.

SE MIN ANNONCE!!

** Stavefejl er gratis **

0
0
Svar på denne tråd

smed tilbydes
Forfatter: 
Dato:  21-07-2011 07:48

hej

Du kan prøve at ringe til henrik han er 2 1/2 år henne i uddannelsen og har selv jyder.

tlf: 24667952

0
0
Svar på denne tråd

skoningvaf store heste
Forfatter: 
Dato:  21-07-2011 09:23

Hvis du ikke kan finde andre mere attraktive tilbud, kender jeg en i nordsjælland, der gerne tager de store, -hvis de står pænt. Men han kører igen hvis der bliver for meget vrøvl med dem, da han jo ikke vil have sin ryg ødelagt.

Men ja det er jo i givet fald en MEGET lang tur.

It is better to aim for the stars and hit the moon, than to aim for the trees, and hit the ground

Walking faster will not get you there quicker,

if you are heading in the wrong direction.

0
0
Svar på denne tråd

prøv...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2011 21:18

Henrik Christensen. Han bor vist i Skanderborg og kører i det meste af det midtjyske, men ved ikke om han tager flere ind. Hans nr er 23 80 46 89

MVH Mette

Opstaldning, lucerne, hø, wrap og tilskudsfoder sælges

se her: www.staldguld.weebly.com

0
0
Svar på denne tråd

Bergers Smedie
Forfatter: 
Dato:  01-08-2011 18:42

Hvad med Bergers Smedie på Fyn, Han har selv clydesdale heste, så mon ikke han kan tage belgiere også ?

0
0
Svar på denne tråd

Svært med smede....
Forfatter: 
Dato:  01-08-2011 23:20

Jeg ved at Bergers ikke tager Belgiere.

Jeg har selv lidt samme problem - bare pga en lille hest!! Nemlig en shetlænder - dem er der også mange smede der ikke vil sko, dog beskærer de dem gerne.

Spurgte netop Bergers hvad så med de store? Og fik svaret, at de ikke tog Belgiere. Spurgte hvordan det hang sammen, når de selv har Clydesdales. De sagde, at det er fordi Belgiere har meget korte ben, trods det at det er en stor hest. - Og de derfor får en meget dårlig arbejdsstilling og bliver ødelagt!

Kender desværre ingen smede, der tager racen!

Jeg ville starte fra en ende af og så ringe rundt!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider