Ej ! altså Heidi, nu bliver jeg sørme alligevel nødt til at kommentere ALLE dine beskyldninger og påstande ?.
For det Første er jeg IKKE Erling (som du insuinerer, længere oppe??)
For det andet, så kan jeg ikke se JEG laver noget mudderkast?? (som du beskriver i dit sidste indlæg her)Jeg skriver bare MINE erfaringer ,som en kunde af Erling, længere er den ikke. (vi andre her i landet, har vel også ytringsfrihed som du har??)
3... Mig bekendt så har Erling IKKE skrevet i denne tråd? Så mudderkast! Tja, hvor er den? Udover den du kommer med?.
4? Mht til den kommentar der er kommet omkring dyrlægerne i Våbensted og Nysted? Så forstår jeg da godt ruurdsje skriver sådan?.
Hvis du ellers selv lige læser det du selv har skrevet en gang mere??
Ja så står der at hvis man vil have en faglig vurdering af ovenstående smed (Erling, der står ingen andre navne?) kan man bare kontakte disse dyrlæger? ..:
SAXET :
Men er folk i tvivl om kvaliteten af et smedearbejde kan man jo fx kontakte lokale dyrlæger som Radsted eller Nysted for faglig vurdering og ovennævnte smed.
Men forstår da godt du forsøger at slippe ud af den udtalelse igen, ved at skrive man skal LÆSE hvad du skriver?? Men det ER altså det du skriver
og det er jeg sikker på mange også opfatter sådan?
Det kan godt være du ikke mente det sådan?, men dit ordvalg siger det.
Til sidst vil jeg bare lige kommentere dine sidste 2 linier .
Så tror jeg nu heller ikke Erling får problemer som sådan, hans kunder kender ham jo
.
Det er nok mere psyken der har fået et knæk over at nogle mennesker kan opfører sig sådan endda fremmede folk? Lægge sådan en gang mudderkast ud offentligt på nettet?
Jeg tænker på om du egentligt er klar over at du har sået tvivl om rigtigt mange smedes uddannelse?
Der går faktisk rigtigt mange reg. Beslagssmed rundt i Danmark med denne uddannelse?
At man har stået i mesterlærer? Er da INGEN garanti for man er dygtigere?, hvis lærlingen kun har fået lov at feje gulv i alle de år?? Det aner man jo intet om?.
Så mesterlære er da ingen garanti. Ikke dermed sagt de IKKE kan være det? For det kan de godt.
Men i sidste ende ER det de samme prøver de er oppe til og skal bestå..
Men jeg synes det er synd for alle de smede i DK som har taget den uddannelse skal ringe-agtes som du har gjort her, for det ER altså IKKE bare sådan lige at bestå, man skal sørme vide RIGTIGT meget bla omkring anatomi?.
Så som du måske kan forstå nu, så har denne tråd taget en drejning pga dine udtalelser? Den handler ikke så meget om Erling mere?
Nej den handler om en Godkendt uddannelse som du sidestiller med 3x3 ugers kursus.. og det er så det !!
Puha... godt det ikke er mig:-)
Mvh Dorthe (IKKE ErlingJ)