Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning Haderslev
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 17:23

Jeg har lige brug for lidt hjælp+ til at finde ud af hvad opstaldningasmuligederne er omkring Haderslev. Jeg flytter dertil i løbet af efteråret senest og skal have fundet noget opstaldning, der passer mig og krikkedyret.


Krav:


Mulighed for fold

Fuldpasning

Seriøs dressur undervisning

Busforbindelse eller cykelafstand til Haderslev centrum

Ridehus + bane

Kvalitetsfodring eller mulighed for selv at beslutte.


Hvilke muligheder er der og hvad er priserne? Skyd løs


R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

R.I.P Oxana, du var solen i mit liv

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-06-2011 10:50

Nu kommer jeg fra Aabenraa, men kender da en smule til de steder i Haderslev. Der er jo både Riisgaard og Louiselund.


På Riisgaard koster det vist omkring 2000 kr, og man kan vist for 300 mere få sin egen lille fold. (Kender ikke priserne helt nøjagtigt). Jeg har kun hørt godt om Riisgaard - kender 2 der har hest derude. Underviseren er Ann Cathrin Lübbe, som er har vundet medaljer ved paralymipiske lege. Hun er vist ok, men hvis man kommer op i M-klasser, skal changere osv., kniber det vist lidt, har jeg hørt.


Louiselund koster vist 2200. Et rigtig fint sted. Dog ved jeg ikke hvem de har af undervisere. Tror det er en berider, der hedder Sønke, men ved absolut ikke mere om ham.



Så er der en masse andre, små steder som Søholm etc., men hallen er vist ikke ret stor der. Sasmtidig er der ikke tilknyttet underviser, såvidt jeg ved.


Ellers er der jo altid mulighed for at køre efter undervisningen, som jeg gør. Jeg kører til Tinglev for at få undervisning ved Lene Jervelund, og hun er bare helt fantastisk. Ellers er der Pernille Ørum i Gråsten, som også er super.


Velkommen i det Sønderjyske :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kom hjem
Forfatter: 
Dato:  13-06-2011 20:33

Hej Smukke


Du skal hellere flytte herover og så skal han da stå med min dreng <3


Sabrina

&

Stald Kelon`s Lerano

<3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har selv haft
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 08:57

tanken om jeg på et tidspunkt skal flytte til Haderslev, så har kigget på hjemmesider for de gårde jeg kunne finde.


Her er nogle stykker

www.riisgaard-sportsrideklub.dk/


http://www.staldsøholm.dk/


http://www.rideklubbenhammelev.dk/


www.eriksminde-hestecenter.dk/


http://louiselund.com/


Der skulle også være noget der hedder Vandlinggård men det kunne jeg ikke finde en hjemmeside på


Look up into heaven
You'll see them above
The horses we lost
The horses we loved

R.I.P. SILLE

0
0
Svar på denne tråd
 
 puha........
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 14:27

der er også vojens ridecenter, hvor der kun står privat heste og og petersminde i nærheden


part søges til nicolai...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Møllen
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 20:04

Der er også Ridecentret Møllen - Christiansfeld Rideklub


www.crk.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ejsbølgaard
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 20:39
Der er også Ejsbølgaard, det er to km fra centrum, men ikke med fuldpasning. Der er både hal og bane, samt folde. Hø og halm med i prisen, foder skal man selv købe.

Mor til Aya (050609) og Tieno (230910) og ejer af Bakkegårdens Santos

Det, der ikke slår dig ihjel, gør dig stærkere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ererjghjdf
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 22:18

Tak for jeres bud


Møllen er under overvejelse, det samme er Rissgård.


Hammelev har så vidt jeg er orienteret ikke kvalificeret undervisning og det samme gælder for Vojens, der i øvrigt ligger for langt væk.


Eriksminde ligger vist helt i Christiansfeld? Hvilket er lige lovligt langt væk, når man er afhængig af offentlige transportmidler.


Louiselund kunne derimod se utrolig interessant ud.


Fuldpasning er meget vigtigt for mig, da jeg kan risikerer hospitalsindlæggelser af kortere eller længere varighed og skla være sikker på at min hest får hvad den skal have.


Igen tusind tak ofr indputs, kom gerne med flere og fortæl evt om de forskellige steder.


R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

R.I.P Oxana, du var solen i mit liv

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  14-06-2011 23:29

hej jeg bor i Haderslev og kender de fleste hestesteder her i omegnen. Risgård og Louiselund kan klart anbefales, Vandlinggård ligger en spytklat fra Risgård, men så vidt jeg ved har de selvpasserstald og du skal selv søger for undervisning.

Sønke Iwersen underviser ikke så meget mere pga hans arbejde (Louiselund), jeg har dog hørt en lille fugl synge om,- hvis det altså passer, at Pernille Ørum skulle begynde at undervise på Louiselund. Alle 3 steder går der rutebiler næsten lige til døren, og om sommeren er det ikke længere væk end man kan cykle inde fra byen.


Ellers er her osse private steder hvor hestene bliver foderet, lukket ind og ud, plus udmugning, med ridehus,- spørgsmålet er bare om der er plads.

Men ellers vil jeg sige Velkommen til... :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Louiselund
Forfatter: 
Dato:  15-06-2011 10:14

Hej :)


Jeg står p.t. på Louiselund :)


Vi har blandtandet:

20*60 hal med spejle, tilskuerpladser, vandingsanlæg osv.

20*40 hal med vanding

20*60 underdørsbane med god dræning

50*80 undendørsbane, helt ny! med dræning og lækker bund

superlækkert springmateriale

solarie

skridtmaskine

longeringshal

storrytterstue

opvarmet´sadelrum

alle heste står på træpiller

prisen inkludere rigeligt med hø

foder fra Nobelfood

udlukning alle hverdage

der kan købes indlukning samt udlukning

Der er mulighed for at leje sig ind på privat fold

vandkopper på foldene

osv.


I forhold til undervisning har vi Renee Fredslund på stedet, han er udannet berider og kommer pt 1 gang i ugen (der er planer om en til dag) og underviser i spring og dressur


TIl dagligt er der Stefanie Iwersen, der underviser.


Desuden har vi et tæt samarbejde med Pernille Ørum, og vi forsøger at kunne afholde kursus med hende ca. 1 gang i måneden.


  • Hilsen Schmølzen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Louiselund
Forfatter: 
Dato:  15-06-2011 10:16

og ellers kan du se forbi vores hjemmeside ( http://www.louiselund.com ) eller komme forbi en dag og besøge os :)


  • Hilsen Schmølzen
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider