Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Vestjylland Vi mangler en beslags
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 19:27

Jeg har et meget stort problem, jeg bor ved Skjern 6900 i Vestjylland og her er der to uddannede beslagsmede der kører, men der er et men, de er fuld bookede og tager kun heste der bliver kørt til bestemte steder, hvilket vi har prøvet, men med 7 heste heraf 4 ungheste, hænger det altså ikke rigtig sammen i længden....

Så nu er jeg kommet dertil, at så må jeg finde en god smed der kører ud, men måske ikke har den helt rigtig uddannelse.

Er der nogen der kender en, der kører i Vestjylland evt. islænderbeslagsmed har nemlig 4 stk.

Mine heste trænger virkelig meget til smed, så hurtig svar ville være dejligt.

Så en tanke og høst en handling.
Så en handling og høst en vane.
Så en vane og høst karakter.
Så karakter og høst skæbne.

0
0
Svar på denne tråd

Smeden
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 08:04

Jeg har ikke nogle gode råd til dig om hvad du skal gøre, men det er supersvært at finde en hvilken som helst smed i det vestjyske. En af mine veninder har lært sig selv, at beskære ponyer og ungheste til husbehov, hvorefter de bliver tjekket en gang eller 2 om året af en reg. smed.

Jeg har selv boet i Ringkøbing i mange år, og har altid været heldig at finde en smed. Men det har ikke været nemt. Nu bor jeg i København, men har lige købt en hoppe, som skal gå på græs sommeren over i Ringkøbing, men jeg fik sælger til at få den beskåret inden jeg hentede den, så den nu kan vente indtil den kommer til København til august-september.

Har du ikke nogle naboer, som også har hest, hvor du kan trække/ride over, når de har smed??? Eller gå en masse sammen og book en smed længere væk fra til en hel dags arbejde.

Peugeot 307 2,0 HDI Airvan sælges - må trække 1400 kg.

Tjek min annonce.....

0
0
Svar på denne tråd

Bor i Ringkøbing
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 09:29

og har en udmærket smed som dog har meget travlt. Jeg arbejder så en times kørsel væk og har mange møder jeg ikke lige kan rende fra.

Det tager os ofte op mod en måned at finde et tidspunkt der passer begge så det skal man lige indregne i planen.

Inden jeg fandt ham var jeg også ved at overveje at begynde selv som et par af mine veninder gør med udmærket resultat.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Lejlighedsvis gode Quarter Horses til salg.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

Vi bruger...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 11:31

Morten Ersgaard hos os, han er fra Ådum, men tvivler på at han har tid, han er i hvert fald altid booket på. Jimmy Møller er også hamrende dygtig, men han er svær at få¨en tid hos, da han også altid har meget travlt.

Heidi Elkjær

Stadil Arab - HE-Photo

"Allah created the Arabian Horse from the four winds: Spirit from the North, Strength from the South, Speed from the East and Intelligence from the West"

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-06-2011 06:25

prøv at ta et kig i min tråd, som lige er blevet lavet i dag... han kan klart anbefales...

*** Naja Zehlmann ***

www.team-blueheart.dk

- Nu med hingste fra hele DK & Udland

team-blueheart@hotmail.dk

@@ . @@

@ - @ - @

@ - @

@

Gelenegle til billige penge

www.nail4you2wear.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-06-2011 20:05

Nu ved jeg ikke om du har behov for sko til dine heste, men hvis det ikke er nødvendigt så vil jeg anbefale en hovtrimmer.

De beskærer bare hovene på samme måde som smeden, dog af og til lidt oftere.

Prisen er 300 kr inkl. moms pr. beskæring, så det er til at leve med.

Jeg bruger selv Maria Skipper - hun er simpelthen så dygtig.

www.mariaskipper.dk

Jeg ved at hun har flere kunder i Skjern, og at hun er dygtig til at planlægge hendes ruter så der kan spares penge på kørslen.

Hun bor i Vemb.

Jeg kommer af med 425 kr inkl. kørsel pr. gang.

Hun kommer hos mig fast hver 6. uge (lige nu hver 5. uge), og hun har aldrig aflyst, og kommer altid til aftalte tid.

Der er også Tine Sørensen www.horsemind.dk, hende har jeg ingen erfaringer med, men har kun hørt godt om henne. Hun tager samme pris.

*Winnie & Falcon*

Boots - Cavallo simple str. 1

inkl. Boa gaiters.

Se Her

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider