Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hvad kan i anbefale? 4200 området
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 08:56

Har nu fundet hesten, nu mangler jeg bare STEDET

Hvad mener i??

Slagelse ridecenter

Ærtebjerg ridecenter

Vemmelev ridecenter

Kom gerne med ris og ros da jeg søger det perfekte sted og kender intet til nogen a stederne andet end jeg har set dem.

Er folk søde derude, tager pænt imod nye, er der gode undervisere tilknyttet, gode foldmuligheder osv

På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

privat
Forfatter: 
Dato:  26-05-2011 13:20

hejsa,

skal det være et ridecenter eller?

Jeg står et privat sted i Stude, mellem Slagelse og Vemmelev. På stedet er der ikke de store faciliteter, men der er mulighed for at købe ridehus kort hos naboen. Der er også opstaldning (Hemmeshøj evt kan du søge på dette).

Men Jane og Rene, som har stedet, er de sødeste mennesker. Virkelig hjælpesomme og gode ved hestene. Masser af fold og god stemning.

Generelt er der rigtig mange steder med opstaldning af hest omkring Slagelse. Så god jagt.

Hilsen

Katarina

Mor til de dejligeste børn

Beatrice som er hjertebarn (HLHS)

og Laurits

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vemmelev
Forfatter: 
Dato:  27-05-2011 22:14

Jeg har haft min hest opstaldet på VRCL. Folk derude er søde og jeg var glad for at være der. Det er en meget social klub, med en masse børn. Faciliteterne er gode og der er gode undervisere til alle niveauer. Det er primært et springsted, men der er også dressurryttere/-undervisere.

Jeg flyttede dog min hest, da hun havde brug for mere foldtid.

Nu er jeg opstalder i Stude (4-5 km fra Vemmelev), samme sted som Katarina ovenover. Der er døgnfold i sommerperioden.

Skriv hvis du vil vide mere.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider