Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Lys luftig sommer ridehjelm
Forfatter: 
Dato:  10-05-2011 22:33

Efter at have fået "kogt" mit hoved i hjelmen de seneste dage i det skønne sommervejr, ønsker jeg mig en sommerridehjelm som skal være let, velventileret og meget gerne i en lys farve som reflekterer solens stråler.

Jeg har haft kig på nogle uvex og casco modeller på nettet.

Er der nogen som har en hjelm som svarer til mine ønsker og kan anbefale en model?

Max pris er ca 1000 kr.

0
0
Svar på denne tråd

fdklsmføds
Forfatter: 
Dato:  10-05-2011 23:20

MARIA

0
0
Svar på denne tråd

Swing ridehjelm
Forfatter: 
Dato:  11-05-2011 18:20

Tak for linket Maria! Den hjelm som jeg har i forvejen er en Swing og den er jeg rigtig glad for når det ikke er varmt(En alm. sort hjelm), så det er et mærke jeg har gode erfaringer med. vidste ikke de havde en "sommer" model.

Har du prøvet den? -Ved du om udluftningen virker som den skal?

0
0
Svar på denne tråd

grhfbhdfs
Forfatter: 
Dato:  12-05-2011 17:59

Det var så lidt:) Nej jeg har ikke selv prøvet den, men skal prøve den næste gang jeg kommer forbi Teigar. Synes den ser rigtig lækker ud:)

Jeg har selv en Equi Theme letvægtshjelm, men jeg synes slet ikke den lufter nok.

Mvh.

MARIA

0
0
Svar på denne tråd

Ridehjelm
Forfatter: 
Dato:  16-05-2011 14:36

Den nye fra BR kan varmt anbefales, modellen hedder Viper, er superlet, meget luftig og så kan foeret udtages til vask. Jeg har netop købt denne model og den sidder ualmindelig godt, mærker faktisk ikke at man har hjem på!Jeg har købt den hos Pilar Rideudstyr i Struer www.pilar-rideudstyr.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider