Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

video til hestetraileren, hvordan og hvo
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 13:02

Hej

Er der nogle herinde der har købt videokamerea for selv at sætte den op i hestetraileren? hvis ja, hvordan gjorde i og hvad kostede den og hvor købte i den?

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

billigt eller dyrt?
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 19:06

Altså jeg har kamera i min trailer - det er i virkeligheden bare et bakke kamera - sådan et mange håndværkere bagpå bilen, for at lette arbejdet med at bakke til traileren.

Det er billigere end et "rigtigt" trailer kamera, men kan tåle rystelser og fungerer også i mørke.

Hvor det er købt aner jeg ikke da jeg har fået det af min søde mand :-) Jeg mener det har kostet lige omkring 1000 kr.

Det er blevet installeret ved at føre ledningen fra kamera til lyset på traileren, sådan at det virker hver gang stikket fra traileren er sat på bilen (det virker altså ikke uden strøm på)

Skærmen i bilen skal have strøm fra cigaret-tænder-stikket.

Det fungerer upåklageligt og jeg er enormt glad for det - især når jeg kører alene afted, og når jeg har unghest med..

Jeg kan kun anbefale alle at have kamera i deres trailer - det er SÅ dejligt at kunne "følge med" - også selv om hesten normalt står helt stille :-)

Ikke helt svar på dit spørgsmål, men jeg håber da at det hjælper lidt :-)

Sandie & Gaia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider