Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hesteslagter hvor??
Forfatter: 
Dato:  21-04-2011 14:01

Vi har tit talt om hvor der omkring Randers er en hesteslagter, hvis man nu en dag stod i den situation, at skulle bruge en.

Og hvad får man ca i kg pris for en hyp-hest.

Jeg er af den holdning, at når mine heste skal her fra af alderdom eller andet, bliver det slagtning, hvor jeg selv køre dem, og checker at de er døde. Men hvor pokker er den mulighed??

VH Anja

Bedækning tilbydes

Llwynneath Inca - Welsh sec. A

Info på hjemmeside

www.staldanto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Har kun
Forfatter: 
Dato:  21-04-2011 14:20

hørt godt om Mariager slagteri.

VH Janni

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-04-2011 14:52

Var bare i tvivl om det stadige "levede", kunne nemlig ikke google det.

VH Anja

Bedækning tilbydes

Llwynneath Inca - Welsh sec. A

Info på hjemmeside

www.staldanto.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja ja ja
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 13:25

anders som har overtaget hele hans og sin fars forretning: mariager slagteri det kan jeg godt anbefale jeg har brugt dem flere gange, men sidste gang havde anders ferie og mit tilfælde var akut og jeg blev sendt til ålestrup slagteri, det kan jeg ikke anbefale hyha at stå i en lang kø hele vejen op med mindst 15 heste foran og vente over en time i den kø for at hjælpe sit dyr, nej det var bestemt ikke sjovt, i mariager kommer du til lige som du kommer og der er ikke kø.

0
0
Svar på denne tråd

der er lidt
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 09:09

langt, men ellers er der et ved Christiansfeldt. Super god behandling.

Jeg fik 8 kr pr kg, efter hoved, pels og hvad der ellers er.

Hun vejede ca 400 kg da hun kom afsted, og jeg fik vist 1700 kr.

Men for mig var det vigtigst at hun kom afsted på en pæn måde, og det gør de dernede.

vh Vipse

Nu med privat dagpleje :-)

www.pamhuledagpleje.dk

0
0
Svar på denne tråd

Til Gurli...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 09:32

Jeg kan ikke helt forstå, at du har stået i kø i Ålestrup Gurli - havde du ikke bestilt tid?

De gange vi har kørt en hest til slagteren, har det været Ålestrup. Vi har bestilt en tid, og så kommer hesten til med det samme. Der er rent og pænt, og ingen dårlig lugt.

Med hensyn til Mariager, så har det et godt ry - nu. Den gamle havde et temmelig blakket ry, men han er væk.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Christiansfeldt
Forfatter: 
Dato:  28-04-2011 20:54

har vi kun gode erfaringer med. Man får en tid. Alt bliver klaret stille og roligt.

Frederven

0
0
Svar på denne tråd

jojojojo
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 00:16

jojo jeg havde bestilt tid og fik tid kl 9:00 men det havde minst 50 andre ( holdt op med at tælle efter 50 )også fået og det var altså en voldsom oplevelse og jeg har ellers fået slagtet 7 heste i mariager og aflivet 3 hjemme af dyrelægen. men har aldrig oplevet noget ligende, mig og min mand besluttede efter det at vi aldrig skulle ha hest den vej igen, han er ellers ikke sart har fuldt vores hele vejen. men det var grænsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider