Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

HURTIG HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 18:17

Jeg står og skal købe den her sadel på internettet enten i morgen eller på mandag(Er i Wien fra onsdag til søndag)

Det skal være en bomløs westernsadel. Prisen skal ikke være alt for dyr. Den behøver ikke være ''prof'' da jeg aldrig har redet western før (:

Er der nogle der har gode/dårlige afaringer med dem? Og kan i komme med et link/mærke eller hjemmeside med nogle gode. Jeg søger også brugte, bare de er i brugbar stand (:

Er der nogle der kender noget til denne? Er den god?

www.dba.dk/westernsadel-proev-en- bomloe/id-73339437/

Ejer af verdens bedste tykke pony blanding [:

Man er ikke en god rytter, hvis man kan springe 2 meter, man er en god rytter, hvis ens hest viser respekt og tillid.

0
0
Svar på denne tråd

Hovsa ..
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 18:27

Linket virkede vist ikke s:

Man er ikke en god rytter, hvis man kan springe 2 meter, man er en god rytter, hvis ens hest viser respekt og tillid.

0
0
Svar på denne tråd

forkert postet
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 18:42

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig - men tror også, din tråd bliver flyttet til "produkter og leverendører"...

Karina

Søger job som lærer på Fyn - fast stilling på fuld tid.

0
0
Svar på denne tråd

12334456
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 18:45

Øv.

Når ja, det er rigtigt s:

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 19:13

7: - Egentlig underligt at man læser så mange forumer uden at lægge et svar.

0
0
Svar på denne tråd

bomløs
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 19:21

tja kan kun sige jeg er glad for min bomløse fra naturhesten, men det er ikke en westernmodel, men prøv at kigge på deres hjemmeside Naturhesten.dk

Mennesket er i sandheden kongen over dyrene,for hans brutalitet overgår deres-vi lever af andres død:vi er begraveelsespladser!-Leonardo da Vinci

you may say I am a dreamer but I´m not the only one -j.L

0
0
Svar på denne tråd

1234567890+
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 19:23

En mere sigende overskrift havde nok hjulpet dig til mere relevante "kiggere".

F.eks "Westernsadel, hjælp".

Jeg aner intet om westernsadler, men kiggede alligvel da jeg jo ikke ud fra over skriften kunne se hvad indlægget handlede om.. Det kunne jo potentielt være en der havde glemt nummeret til 112

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 21:14

Hvis det ikke var fordi, at jeg boede 3 timer fra dig, så var jeg klart intra (:

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 21:14

Frk - Ja, men jeg tænkte bare HJÆLP!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider