Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Islænder-ridning Jylland SØGES!!
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 16:54

Hej allesammen.

Jeg søger anbefalinger af steder hvor man kan komme ud at ride på islændere i grupper.

Vi er 11-13 voksne mennesker der ønsker at komme med, det er i slutningen af juni, og det skal være et ordentligt sted. Dvs hestene skal have det godt, og der skal gerne en guide med til at vise rundt. 3-4 af deltagerne er ryttere, resten er ikke vant til at ride.

Det skal ligge i Midt og Vestjylland, og meget gerne ved vandet.
Nær Ringkøbing Fjord kunne fx være perfekt.

Kom med jeres anbafalinger!! :-)

2 års, ensfarvet m. store aftegn, harmonisk pinto hoppeplag sælges. Er ud af særdeles god hoppestamme og efter fløjhoppe. 8.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd

islænder
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 17:28

Det er godt nok ikke midtvest.. det er lidt højere men Meldgaard heste. De har sådan noget islænder udlejning ridning. og det er både ved vand, skov og jeg skal komme efter dig

http://www.meldinfo.dk/ her er deres hjemmeside, og som jeg husker dem har de super forhold til deres dyr, dog mange år siden jeg har været hos dem

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

Ja....
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 17:42

Tak for dit link.
Kan desværre se at vi har 110 km derop, tror det er for langt..

Men tager det lige med videre, det ser ret spændende ud!!

:-)

2 års, ensfarvet m. store aftegn, harmonisk pinto hoppeplag sælges. Er ud af særdeles god hoppestamme og efter fløjhoppe. 8.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd

her....
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 23:12

www.vedersoeridecenter.dk/ index.phtml

Det ligger ved Vedersø, ikke SÅ lange fra ringkøbing.

Hilsen Pernille

0
0
Svar på denne tråd

danevanghesteri.dk
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 06:52

de har islænder heste der udlejet til ud af huset på ture osv. det ligger i hedensted og de har hjemmeside søg på google.

kan kun anbefale dem de er super søde og et dejligt sted. mvh trine

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 17:28

på mols er der (ved ebeltoft) det er et af de smukkeste steder på denne jord:) der rider de på islændere guidet ture hun hedder mette logan tror jeg. men google mols og rideskole/lejre så finder du det hvis det har interesse

all you need is love

0
0
Svar på denne tråd

Link til ovenstående sted
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 10:17

http://www.mettelogan.dk/ Har redet der flere gange både som barn og senere son voksen - rigtig dejligt sted, skønne skønne omgivelser

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

Nr. Tolstrup ved Holstebro
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 19:30

Jeg har flere gange redet islændere ved Nr. Tolstrup lige syd for Holstebro.

Der er velpassede og gode heste. Udemærkede guider og MEGET fornuftige priser ( Ca. 120 kr. / time).

Du kan få mere at vide her: www.nr-tolstrup.dk

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider