Hej,
Jeg ville lige høre, om der er nogen herinde, der kan komme med ideer til dressurundervisere i nærheden af København? Jeg har bil og trailer, men det skal være max ca 45 km fra centrum. Bare sådan ca..
Jeg vil nemlig gerne finde underviser før opstaldningssted, da jeg ikke har noget imod at køre lidt for det.
Det jeg søger er en dressur-underviser, der selv er aktiv i sporten/har været det og som selv rider/har redet på ret højt niveau - gerne de fleste af landsstævneklasserne. Samtidig er det centralt for mig, at det er fornuftig træning. Jeg er ikke hygge-rytter, men passer på min hest og går ikke ind for unfair brug af pisk/sporer/bid.
Kom meget gerne med dårlige erfaringer også. Jeg skal ikke ride et sted, hvor deres egne heste står med striber fra pisken osv. Altså en fornuftig, men seriøs underviser.. Selvfølgelig er det mig selv, der rider hesten, men jeg har ikke respekt for undervisere, der selv er voldsomme. Nogen bud???? Skriv evt. PB. Jeg vil være super taknemmelig for indput