Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dura hoof tilskuds pulver
Forfatter: 
Dato:  15-04-2011 10:10

Hej,


Håber virkelig der er nogen af jer, der kan hjælpe mig..


Jeg har en hest med utroligt dårlige hove og har derfor givet ham ekstra tilskuds pulver i form af biotin blandet med andre mineraler. Har prøvet Hoof maker (anbefalet af smeden) i 2x et halvt års kure med mellemrum imellem de 2 kure. Altsammen i samråd med smeden. Dette har dog ikke gjort de helt store underværkere og jeg har derfor fået anbefalet at prøve et andet lign præparat.


Jeg fandt et produkt kaldet Dura Hoof, hvilke jeg har købt og brugt i 2-3 mdr nu. Men nu er bøtten snart tom - og jeg kan åbenbart ikke købe det mere på nettet eller andre steder? Har søgt på danske såvel som udenlandske hjemmesider og de udenlandske, der har produktet har ikke en webshop, der er sat op til at handle med udlandet (det er ikke muligt at vælge leverings land: Danmark).


Mangler det virkelig - vil gerne prøve det her i min. 1/2 år - og har hørt fra andre at det skulle være godt.. Kan det virkelig passe, at det er udgået?


På forhånd mange tak for hjælpen!


Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Havens Equiforce foot
Forfatter: 
Dato:  15-04-2011 23:19

Hej,


Hvis jeg var dig, ville jeg købe Havens Equiforce Foot. En spand til 699 varer til min islandske hest ca. 8 mdr. Det er et rigtig godt produkt, som indeholder alle de rigtige stoffer, som virker indbyrdes på hinanden. Mere og bedre end hoofmaker. Og jeg bruger TIMER på at studere indholdsfortegnelser over nettet.


Mine hestes hove har aldrig været så gode og stærke - og det har man brug for, når man rider i fjeldene.


Prøv det! (og nej jeg får ikke løn for at sige det, men har haft en islandske hest, som brækkede halvdelen af hoven af. Det har taget næsten 3 år at få hende genoprettet. Det sidste 1½ år har hun fået Havens Equiforce Foot - og kors hvor kunne jeg have sparet mange penge i de 1½ år, hvor jeg købte hoofmaker)


Hilsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 13:25

Hej Skjold,


Takker for rådet. Vil straks prøve at kigge på det.


Det er godt nok en jungle med alle de produkter til dårlige hove, som alle proklamerer, at de er de bedste i verden...suk..


Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 dårlige hove
Forfatter: 
Dato:  16-04-2011 17:41

Hej

Jeg kan kun varmt anbefale st. hoppolysts ungulat til dårlige hove. Min gamle spring hest havde hove som rådne banan skræller som smeden sagde, og skoene faldt af i et væk.

Efter at hesten havde fået en spand af ungulat kunne man tydeligt se forskel, herefter fik han resten af hans dage 1/2 dosis og pist væk var problemerne med dårlig horn kvalitet.

Det skal lige nævnes at inden han fik ungulat havde han fået alverdens forskellige biotion produkter,uden nævne værdig forbedring.Så det var ren og sker held at en stævesmed på et tidspunkt nævnede ungulat og at det skulle jeg tage at prøve for det havde han før set gode resultater med. Prisen for en spand med (10 kg???) ligger på omkring kr. 850 i danmark, men hvis du har mulighed for at hente det i tyskland kan du få samme spand for 70 euro!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider