Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

BOT netdækken
Forfatter: 
Dato:  09-04-2011 22:42

Hejsa

Nu hvor min hest endelig er hjemme i sin stald igen kan jeg begynde at vænne hende til det.

Idag på 4. dagen havde hun det på i 2,5 time.

Da jeg kommer over for at tage det af er hun svedt på sin skulder - troede først hun bare var blevet våd af lidt vand eller savl fra nabohesten. Men nej for dækkenet er ikke vådt udenpå - og helt det samme i den anden side - helt samme område er også vådt og varmt.

Efter ca. 15 min er hun slet ikke så varm der mere. Så det er helt sikkert tæppet der har gjort det.

Nogen der har prøvet noget liggende?

Jeg regner med at det er pga den øget blodcirkulation at det sker ik?

Line

R.I.P min smukke Moonlight og hendes nyfødte søn. 8-5-10 - 9-5-10

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2011 13:50

Jo, du har helt ret Line, det er den øgede blodcirkulation, der har gjort det. :-)

Umiddelbart vil jeg tro (nu er jeg ikke ekspert på nogen måde dog), at det er et sted, hun rent faktisk har behov for BOT, at hun er blevet ekstra varm. Der sidder sikkert nogle spændinger, som reagerer på det. Svarer vel lidt til, hvis man smører heat lotion på sig selv. Der, hvor man i forvejen er øm, bliver huden ildrød pga blodcirkulationen.

Går det ellers godt med hende derhjemme? :-)

Sov sødt Montreux 1992-2009

Nu med Union Fighter af Farmer

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-04-2011 21:21

Hejsa :)

Ja for min tanke var netop om der er et behov for evt en massør eller noget liggende nu hvor tæppet "har vist" mig at der er noget der og Contini reagere som hun gør.

Ja det går bare så godt - elsker at kunne nusse om hende når jeg vil. Vi har købt trailer så når hun er helt klar til at køres med så kommer vi ud til jer på SØR igen :)

Line

R.I.P min smukke Moonlight og hendes nyfødte søn. 8-5-10 - 9-5-10

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider