Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

ADVARSEL - GoHorse
Forfatter: 
Dato:  04-04-2011 22:19

Vil gerne advare alle mod at handle hos GoHorse Rideudstyr!!!!

Jeg har den 13. december 2010 bestilt en jakke og en skjorte.

Sidst i december hæver de pengene på min konto - men mine varer er endnu ikke kommet (4. april 2011). Nu er de varer jeg har bestilt sat ned på deres hjemmeside - så de må have dem på lager, siden de kommer på udsalg.

De svarer ikke på mine mails og det har ikke lykkedes mig at komme igennem på telefonen til dem da der blot kommer optagettone hver gang jeg har prøvet at ringe.

Så....

Jeg vil gerne advare alle imod at handle hos GoHorse!!!!!

Mvh. Ditte

0
0
Svar på denne tråd

søg på firmaet herinde
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 00:22

og du vil finde ud af der er rigtig mange der er blevet narret af dem.. :( gå til advokat der er enklest..

Staro Hit

&

Baby

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 08:03

Kan du ikke ringe til din bank og få dem til at trække pengen tilbage?

LÆKRE VELHOLDTE SADLER SÆLGES!!

HDR Fletcher springsadel, 17'' og bom 3

Sommer Egon von Neindoff Dressursadel, 17,5'' og bom 31,5

Lemetex Cresta Dressursadel, 17'' og bom 33

SE MINE ANNONCER!!

0
0
Svar på denne tråd

En sag for KONTANT
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 08:39

Tror snart der er nogen, der bliver nødt til at gå til medierne! Der har bare været alt for mange sager med det firma!

Tjek også her på Trustpilot:

www.trustpilot.dk/review/ www.gohorse.dk

Kan godt forstå at de har opsagt deres TP abonnement ;-)

Det er ikke muligt at få pengene ført tilbage gennem banken, når først de er hævet.

Når jeg handler i udlandet (på nettet), så benytter jeg altid kreditkort, for så er der tid til at få trukket betalingen tilbage, inden den bliver faktureret, såfremt varerne ikke leveres til tiden. Det har jeg desværre været nødt til nogle gange.

Men ellers må du jo bare blive ved med at kime dem ned. På et eller andet tidspunkt må der vel komme "hul igennem". Og hvis ikke så skriv en mail, hvor du truer med at gå til Ekstra Bladet eller Kontant. Så skal de nok få fingrene ud! ;-)

Mange hilsner fra

Lise Andersen

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

www.designforpets.dk

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

0
0
Svar på denne tråd

kreditkort
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 09:35

Det ER muligt at få pengene tilbage, hvis der er betalt med KORT (ikke bankoverførsel):

www.forbrugereuropa.dk/indhold-FE/ Spoergsmaal-og-svar/Valg-af- betalingsform-ved-koeb-paa-nettet

Betaler du med bankoverførsel er du meget ringere stillet idet det så er en sag mellem kunden og butikken.

Så mit råd er: betal ALTID med kort når du handler over nettet, medmindre du kender butikken/ejeren godt.

I sagen om GoHorse har jeg ingen kommentarer udover, at hvis de behandler kunderne sådan, så er det da en useriøs måde at drive forretning på
Fair nok, at der kan være leveringstid fra leverandøren - men man bør da i det mindste svare kunderne på deres henvendelser.

Ponybokse udlejes i del-passer stald ved Skanderborg.

Megen foldtid

Gerne voksenrytter.

Man bliver aldrig for gammel til en New Forest Pony !!!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 10:56

Det er altså også muligt at få pengene tilbage via bankoverførsel. Jeg bestilte noget distanceudstyr i en hollandsk web butik som kun modtager betaling via bankoverførsel. Da jeg ikke havde modtaget noget efter et stykke tid ringede jeg til min bank som sagde at jeg bare skulle sige til, så ville de trække pengene tilbage. Jeg fik selvføgelig mine ting dagen efter, så jeg nåede ikke at få trukket beløbet tilbage, men det kan åbenbart godt lade sig gøre.

Mvh. Louise O.P.

Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider