Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal god restaurant i det indr
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 15:53

Jeg skal til København med min klasse på torsdag, og nogle af os har så aftalt at blive derinde og spise aftensmad og ose lidt.

Jeg søger en restaurant med et varieret menukort(fisk,fugl,ko,gris), gerne med hovedretter der også er under 200 kr, salatbar eller lækre salatretter.

Det skal være inde omkring strøget, eller i hvertfad ikke 3 km gåtur derfra...

Fortæl fortæl...

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

Strædet
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 18:55

I "Strædet" der ligger parellelt med Strøget (På venstre side hvis man går fra Rådhuspladsen mod Kgs. Nytorv) ligger der rigtig mange cafeer med pænt stort udvalg.

Jeg er selv rigtig glad for Zirup (www.zirup.dk). Der skal I dog bestille bord, da der altid er proppet! Arkustikken er ikke den bedste, så hvis I er mange der skal høre hvad hinanden siger, skal I måske finde noget andet...

Jeg har også været på Hoppes og Cafe Stella (begge ligger også i Læderstræde), det har også været ganske udemærket.

Det er dog alle cafeer. Tror ikke nogen af dem har salatbar, men de har salater på menuen.

0
0
Svar på denne tråd

Magstræde 16
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 22:14
Jeg er aldrig blevet skuffet på magstræde 16, restaurantens navn er det samme som adressen: magstræde 16 håber i får en fed tur :0)

For at opdage nyt land, er man nødt til at miste kysten af syne et stykke tid

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider