Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Glycosamin til hund
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 09:10

Hej alle sammen

Hvilket glycosamin produkt bruger I til jeres gamle hunde?

Helst et som også indeholder MSM

Og hvilket omega 3-6-9 olie bruger I?

Sagen er den at jeg har en snart 11 år gammel hund, der er begyndt at blive intollerant overfor hendes normale foder, og fungere rigtig fint på et allergifoder, som ikke indeholder glycosamin og fede olier som det normale foder gør..

Så nu kører vi på med allergifoderet og tilsætter glycosamin og olier i stedet for..

Men det er jo en temmelig dyr løsning de har hos dyrlægen!

Hun er forøvrigt labrador, og meget frisk og aktiv, på ingen måde overvægtig (27 kg)faktisk må hun ikke tabe sig mere, og må max tage 0,5 kg på..

Opfører sig og leger som en på 3 år.. Og ligner en på 6 år..

Holly Dolly

Hvil i fred Melando 20. maj 1994 - 14. april 2010

Du er elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

olier....
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 09:23

Jeg giver vores schærfer tæve lidt forskelligt. For 1½-2 måneder siden fik den konstateret slid gigt i begge forben, albuer og albuer. Den havde der haltet i et par måneder on and off..

Den er kun godt 6½ år, og jeg synes det er ret så tidligt. Oveni har den allergi, og får hills foder til 600 kr for 10 kg. Nu får den så om morgene lakse olie, og en the ske foder kridt, om aftene får den foder kridt og en slat glycosamin olie. Gylcosamin olien køber jeg ved dyrlægen, og siden vi har givet hunde det har den ikke haltet.. Den er vel egentligt mere livlig end normal..

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

tak for inputtet =)
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 09:31

Ja, min får også allergifoderet fra Hills (Z/D) Før fik hun også Hills (J/D) som også er fra dyrlægen!

Jeg har købt lakse olie til hende her i fredags, og det får hun nu om aftenen.. (den normale fra dyrehandlen)

Min har spondylose (slidgigt i ryggen) og slidgigt i skuldrene, og fik det konstateret for 3 år siden og har kun været lidt stiv i kroppen et par gange efter vi skiftede til J/D ´en..

Holly Dolly

Hvil i fred Melando 20. maj 1994 - 14. april 2010

Du er elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

gylcosamin
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 09:53

fra doktor dyr har åbentbart en smule smertelindrinde effekt, pga af forskellige urter der også er i.. Meget smart Jeg kan ikke lige husle hvad olien hedder, men det kan jeg da lige tjekke når jeg kommer hjem hvis det er..

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider