Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Campingplads ved Vesterhavet
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 17:17

Hej

Jag var på camping med nogle veninder og vores heste for 3 års siden. Jeg kunne godt tænkt mig at komme det igen. Problemet er at ingen kan huske navnet på campingpladsen (har søgt på nette uden held). Kan nogen hælpe mig?

Det ligger tæt på Nørre Nebel og Henne strand ved Vesterhavet. Det var muligt at ride gennem plantage og klitter ned til stranden. Det er et tyske par som ejer det. Man kan have sine heste med på græs-fold. Der var mulighed at leje campingvogn eller bo i tælt. Ingen hytter. De havde en café ved vejen. Nogen der genkender dette?

Tak på forhånd!

0
0
Svar på denne tråd

camping med hest
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 08:45

I nærheden af Henne strand ligger et islænder stutteri, der bla udlejer rideture til turister. Mine forældre har sommerhus i Bork og mener de fortalte man muligvis kunne have egen hest der. Samtidig mener jeg der ligger en campingplads meget tæt ved.

Lige på stående fod kan jeg kun finde oplysningerne på stutteriet. Men ring da til dem og forhør dig, de må være eksperter på det område ;-)

Stutteri Vestkysten

Hennebysvej 62
Henneby
6854Henne

Tlf. 75255853

Ciao

Carina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på indlægg
Forfatter: 
Dato:  07-04-2011 20:01

Hej

tak for svar, det skal jeg prøve

vh Emma

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider