Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

www.premierequine.co.uk
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 16:19

Hej

Jeg ville lige høre om der er nogen der kender til hjemmesiden premierequine.co.uk samt om der er nogen der har erfaringer med deres dækner mht om de har en god pasform. Da jeg overvejer at anskaffe et wintherbuster dækken. De er jo ret billige, men hvis de ligger elendigt er de jo ikke pengene værd.

Derudover ville jeg lige høre om der er nogen som har erfaringer med deres air boots gamascher, de ser nemlig gode ud.

På forhånd tak for jeres svar.

0
0
Svar på denne tråd

PE DÆKKENER
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 16:43

Hej Dinna

Der ligger en del tråde omkring PE dækkenerne herinde.

Jeg har selv et Buster Duo som jeg er rigtig glad for, de ligger super godt, og holder min hest varm og tør.

Jeg har lige fået mit regndækken idag med posten, bestilte det i weekenden.

PE dækkenerne har min bedste anbefaling.

Med Venlig Hilsen

Nanna

Landejendom søges på fyn.

0
0
Svar på denne tråd

Her lige tillægsspørgsmål :-)
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 11:28

Er der nogen der så har erfarringer med deres gamacher? Tænker på dem der minder op professional choise? De koster jo nærmest ingenting i forhold til PC :-)

Boks med ridehus, bane og masser af foldtid udlejes i Haslev for 1600,- pr md med foder, wrap osv. Evt mulighed for fuldpas til 1900,- Pt fyldt op.

0
0
Svar på denne tråd

de er bestemt
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 12:18

IKKE som PC de gamacher.

De er stive og sidder ikke særligt godt. Har haft flere par hjemme. Det ene par beholdt jeg. Dog sidder de virkeligt ringe :(

dækkenerne har også min anbefaling!

Angels live forever in the hearts of those who loved them on earth

Stella og Tøsen - forevigt savnet aldrig glemt!

0
0
Svar på denne tråd

Øv....
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 13:08

Det lyder ikke godt, havde ellers overvejet at bestille et par. Andre der har erfarring med de gamacher?

Dæknerne har jeg bestemt mig for at bestille, da min hest kun kan bruge dem af ballistic nylon - alle andre bider han i stykker foran.

Boks med ridehus, bane og masser af foldtid udlejes i Haslev for 1600,- pr md med foder, wrap osv. Evt mulighed for fuldpas til 1900,- Pt fyldt op.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ikke glad for
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 13:16

pasformen på dækkenerne. Men ved at flere andre syntes den er super.

Jeg har vinter og overgangsdækken i str 125 cm til salg hvis nogle har interesse. Overgangsdækkenet er aldrig brugt

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

pasformen
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 18:06

er helt kanon til min hest. De eneste dækkener sammen med Amigo, som ligger super godt. Første vinter uden slidmærker på skuldrene. Dog er de lidt store i størrelserne, så det kan være, at man skal overveje en størrelse mindre end normalt. Dette kan også være derfor nogle klager over pasformen :-)

Jeg har et par Kevlar brushing boots fra Premier Equine. Det er de absolut bedste gamacher jeg nogensinde har haft. De sidder perfekt, og de holder helt vildt godt. Derudover bliver de ikke våde og klamme og er sindsyg nemme at gøre rene.

Så varmeste anbefalinger herfra til både gamacher og dækkener.

0
0
Svar på denne tråd

God pasform
Forfatter: 
Dato:  26-03-2011 07:45

Købte et vinterdækken på udsalg for nylig. Pasformen er god, men det er lidt stort i forhold til andre dækkener i samme størrelse. Skulle nok kun ha' haft en 140 cm. Det i ballistic nylon var desværre udsolgt i den størrelse, så jeg måtte nøjes med et af de andre. Der er desværre kommet små huller i det. Men det er jo hvad der kan ske.

Købte også et sæt gamascher (Sports boots), som er rigtig gode. Super kvalitet og pasform. Har også magnet underlag til staldgamascherne, som også kan anbefales :-)

Mange hilsner fra

Lise Andersen

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

www.designforpets.dk

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider