Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kapsun til Longering - Value for money
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 18:58

Hvis alt går vel - og frøkenen, går rent gennem handelsundersøgelsen på Torsdag - så har jeg hest igen! :P

Og SÅ skal der shoppes!!! (Alt mit udstyr til den gamle er enten for lille, for gammel eller "er jo Lucky´s" - og kan dermed ikke bruges på andre heste ;)

Jeg er sådan rimelig med på de fleste ting, men har et par enkelte, jeg stadig er i tvivl om...

Bl.a. skal vi igang med en hel del longerings arbejde (og laaaaange ture i så kuperet terræn, som vi nu kan finde i Høje Taastrup)... Hendes balance er lig nul, og det samme kan man vist sige om hendes overlinie..

Jeg leder derfor efter en god kapsun til longering til en overkommelig pris (jeg betaler skam gerne for kvalitet, men har ikke noget behov for at betale ekstra for fancy navn eller pynte spænder ;))...

- Den skal være godt polstret over næseryg og nakkestykke.

- Den skal kunne indstilles og tilpasses så meget som muligt (kæbe, nakke, næsestykke etc).

- Den skal IKKE være af læder (mht. sadel og trense sværger jeg til læder - men stort set resten af mit udstyr skal være i et materiale, der er nemt at vedligeholde). Derudover er jeg kun stødt på meget smalle læder kapsuner, hvilket ikke er det jeg leder efter :).

- Metal delene på næsestykket må meget gerne være forholdsvis brede, så de fordeler trykker jævnt.

Hvilken kapsun kan I anbefale, der matcher ovenstående?

Mvh Ladybird

0
0
Svar på denne tråd

Øv bøv - ingen bud???
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 20:59

Slet ingen forslag? :)

0
0
Svar på denne tråd

ædHYUWvfbpetye
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 22:16

www.odenserideudstyr.dk/ category.php?id_category=36

De har denne kapsun i nylon, den er dog ikke på nettet, men prøv at ring:-)

Folealarm udlejes.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider