Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

"bløde" dressur støvler???
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 19:41

Jeg har lige nu et par petrie perfect fit dressur støvler, som jeg egentlig er rigtig rigtig glad for...

MEN jeg tror desværre også at de har en lille del af skylden i mine urolige schenkler....!

I vinters red jeg en del med mine GAMLE aflagte spring støvler, som er bløde osv.. og der følte jeg lissom at mine ben bedre kunne "bounce" med hesten (at jeg bedre kunne give efter i ankel leddet)....

Så når jeg en gang skal have nye dressur støvler, overvejer jeg om det skal være nogle "bløde" nogle...

Hvad er der af dressur støvler som er "bløde"???

og er alle "bløde" støvler med lynlås??? for jeg HADER lynlåse....! De går ALTID i stykker på tidspunker hvor de IKKE skal....!

Send gerne link til "bløde" ridestøvler... (som ikke koster en bondegård, et par tusind til max 3 tusind)

Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848

0
0
Svar på denne tråd

Catago Ofir
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 20:08

Godt nok er de med lynlås og nok måske en springstøvle, men jeg bruger dem til dressur også til stævner. De er vildt lækre og bløde. Jeg vil aldrig have andre.

jeg har dem med sort pibe, for de andre er jo ikke i orden til dressurstævner

www.vedsted-molle.dk/catago-ofir- ridest%C3%B8vle-p-4919.html

0
0
Svar på denne tråd

Sarm Hippique
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 09:29

Jeg har længe sukket efter disse:

www.tikarideudstyr.dk/ product.asp?product=4433

Jeg synes de er så elegante, godt nok er de med lynlås og lidt springstøvleagtige, men de har en flot, høj dressurbue, de er semi-bløde (dvs. ikke helt så bløde som springstøvler, men heller ikke stive som traditionelle dressurstøvler) og virker utrolig lækre i kvaliteten!

Desværre passer de ikke mine ben, da jeg har en for bred ankel. De er ret smalle ved anklen.

...sagde Ditte, nu med Lenny - det langbenede lyn!

Lenzicco - westfaler e. Riccio mf. Laurentianer

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 10:01

Jeg købte for nogle måneder siden disse støvler , og de er virkelig bløde og lækre .. Og selvom det måske ikke ser sådan ud på billedet er det faktisk en meget elegant støvle

ridersport.dk/ product.asp?product=757

Josefine Jensen

Hjemmeside - Mail - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider